Hvilken vei skal Pampers nr 4 up&go bleiene være?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Hvilken vei skal up&go bleiene fra Pampers være?
Skal Byggmester Bob være framme eller bak?

Teipen skal være bak.

Du skal ha den delen bak hvor det er en bit blå teip man kan dra ut og snurre rundt bleia når man surrer den sammen... BAK!
[:)]

jeg mener bob skal være framme, og teipen skal være bak!

ORIGINAL: TonjeJenta

Du skal ha den delen bak hvor det er en bit blå teip man kan dra ut og snurre rundt bleia når man surrer den sammen... BAK!
[:)]

Skal det bære tape på Pampersbleiene da? Det er hvertfall ikke tape på de jeg har kjøpt... Libero har tape, men ikke disse, så det er derfor jeg lurer...

Motivet skal fram[:)][:)] altså Byggmester Bob..[:)]

Er tape på byggmesterBob bleiene eg har kjøpt[8|] Og ja, tapen skal være bak og byggmester foran[:)]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Er tape på byggmesterBob bleiene eg har kjøpt[8|] Og ja, tapen skal være bak og byggmester foran[:)]

Her har jeg sjekket alle bleiene nå, og ikke en eneste tape i sikte..hehe! Men da er det i allefall Bob foran da [:D]

ORIGINAL: Slappfisk med to små

Her har jeg sjekket alle bleiene nå, og ikke en eneste tape i sikte..hehe! Men da er det i allefall Bob foran da [:D]

sånn pakke har jeg fått tidligere også.
feilproduksjon....
irriterende uten tape...

Da er det feilproduksjon ja, skal være teip på dem. Har fått samme selv tidligere.

Bob skal være frem [;)]

Back
Topp