Hvilken vei er vanskeligst?

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Mage til rygg eller rygg til mage?

Nå har jeg hørt begge deler, så må spørre hva dere har hørt.

mage til rygg..

eller jeg vet ikke :P

HER er det ihvertfall mage til rygg hun ikke får til

Har hørt at de snur seg fra mage til sygg først, så kommer det fra rygg til mage senere, og det stemmer godt her.
Leon snudde seg fra mage til rygg da han var 2 1/2 mnd, og fra rygg til mage da han vare 5 mnd.
Odin har akkurat begynt å snu seg fra mage til rygg, og snur seg ikke fra rygg til mage enda.

trur nok rygg til mage er vanskeligast.. for då må dei skjønne prinsippet med å flytte eine handa si....var iallefal det som kom sist her! :)

Her rulles og rulles det hele dagen, men for min lille er fra magen og over til ryggen igjen
som er vanskeligst, han kjefter, hyler og styrer på mens han strever på, men kommer seg
over med tiden [:)]

Her snur hun seg greit fra rygg til mage, men er ikke helt skjønt at hun kan legge seg tilbake igjen, gjør det bare ubevisst. Hva som er "vanskeligst" det vet jeg ikke....

Ok, det er litt foskjellig da skjønner jeg. Oliver rulle fra rygg til mage heeeele tiden.. Det ha han gjort siden han var 3 mnd. Men kommer seg aldri tilbake.. Han hyler og kjefte, men får det ikke til [:-] Han er blitt mer tålmodig nå da, kan ligge på magen en liten stund før han begynner med kjeftinga, sånn var det ikke før.
Håper han klarer det snart, kan ikke gå ifra han i 5 min en gang når han ligger og leker seg.

rygg til mage er visstnok vanskeligst!

Her sliter ho veldig med fra mage til rygg... ho har siden fødsel satt henda i bakken og løfta seg, så blir på en måte så langt ned.. og ho skjønner ikke at ho må legge seg mer ned for at ho ikke skal slå huet i "gulvet" (eller matta da)... Ser ut som det er litt forskjell... Ho ekke no særlig glad i å ligge på ryggen heller så...

ut i fra tutta så tror EG det e fra rygg til mage...fra magen så kan de lett tippe over og rundt...

Back
Topp