Hvilken vask på kjøkkenet?

LykkeligeMeg86

Glad i forumet
Mye interiørmas på meg for tiden! [8D]

Hvilken vask har dere på kjøkkenet? Stål eller keramikk?
Tenker litt på å kjøpe hvit keramikkvask fra ikea, men vet ikke om dette er så lurt med tanke på riper, knusing og farging..

Noen innvendinger? [:)]

det er ikke LURT med hvit vask, men dæven å fint da!
man skal være ganske vaskehendig med hvit vask på kjøkken[:D]

heia, vi har sort antrasit vask. den er kjempefin syns jeg da. De finns i alle slags farger....;)

VI har stål, men skulle vi gjort noe på kjøkkenet, hadde det garantert blitt hvitt porselen! Dritlekkert....men som du sier, sikkert ikke så praktisk med tanke på riper osv....

Lenge leve stålvasken [:D] Bare å polere så blir den som ny etter mange år !! hehe..

har stål, men om jeg skulle velge nå ville jeg hatt noe annet enn det, men heller ikke hvit porselen. måtte vært noe originalt[:)]

vi har hvit porselen fra ikea, og det er ikke noe problem i det hele tatt, elsker den vasken. tar bare en halv oppvasktablett og fullt med vann i vasken innimellom, så skinner den som gull[:)] Det eneste man må være litt obs på er at den er hardere en stål, så vær forstiktig med stettglassene[;)]

hadde den hvite fra ikea før og saaaaavner den... [&o]

nå har vi vanlig i stål, og skal nok etterhvert bytte den ut med den fra ikea [:)]

Vi har stålvask og den er 80x30 cm, veeeldig praktisk! kjøp så stor som du har plass og råd til, det er mitt råd[8D]

ORIGINAL: Enaj

Jeg hadde styrt lant unna vasker fra Ikea.

Jepp!

Vi har hatt dobbelvask derfra, og det ble stygge merker innerst i kummen på begge sider. Merke i glasuren rett og slett.
Men rålekker var den.

Nå har vi valgt praktisk underlimt dobbel stålvask[:)]

Vi skal ha silgranittvask håper jeg!

Vi har hvit dobbelvask fra ikea, og er veldig fornøyd! Har hatt den i ett år no , og den ser like fin ut som da vi kjøpte den [;)]

synes den hvite de hadde op IKEA var dritlekker.Men så at den de hadde i utstilinga hadde fått en sprekk,så da turte jeg ikke.regnet med at de da sprekker lett....så her er det stål

Back
Topp