Hvilken var finest?

*FruM*

Elsker forumet
Jeg klarer ikke bestemme meg ang kjøkkengardin - kan dere hjelpe meg? Jeg må levere tilbake en av delene i dag.
Hvilken av disse gardinene synes dere ble finest?
Liftgardinen er til venstre. Den er hvit med "beigetone" også er det et hjerte på den. De andre gardinene er blondergardiner. Beklager mørke bilder!
EDIT: MØKK altså!!! Jeg får ikke til å legge inn bilder. Når jeg prøver å laste opp går det bare ikke, den laster ikke opp og fra nett kommer det bare kryss!?! Ikke funker avstemmingen heller. Trur BV har boikottet profilen min ellerno :P Avstemmingen viser ikke rett heller. Istad var det seks stemmer, så var det plutselig ingen, så var det en - også fortsetter den slik. MAKAN! :P
Derfor blir det link rett til bildet: http://i1118.photobucket.com/albums/k605/frumaela/1-2.jpg?t=1304678806

1-2.jpg

fikk sett liftgardinen og halve vinduet med blondegardinen. Og jeg er blodhugga fan av liftgardiner, så mitt svar sier seg vell selv :)

Jeg tror jeg spurte deg sist du prøvde å legge ut bilder også, men har du prøvd å kopiere bildet og lime rett inn i innlegget?

Liftgardinen!! Gardinene minner meg om kjøkkenet til farmor! emoticon

lift! jeg liker blondegardiner, har selv de fra Lene Bjerre over hele stua mi, men akkurat den typen der så veldig gammelmodige ut, og not in a good way! så jeg stemmer for den liftgardina! nydelig!:) <3

Fru H skrev:
Jeg tror jeg spurte deg sist du prøvde å legge ut bilder også, men har du prøvd å kopiere bildet og lime rett inn i innlegget?

Ja har prøvd det også - kommer bare et kryss! :(

Får ikke til å stemme, men syns liftgardinen var finest emoticon 

Jeg synes blondegardinene var finest. Ble lysere også synes jeg det passet bedre til resten. 

Helt klart lift!
Blondegardinene fikk jeg litt sånn bestemor-feeling av dessverre...

Liftgardinen. Blondegardiner liker jeg ikke.

Back
Topp