Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *blomsterpia*
Jeg fant en på www.vognverden.no som jeg ville ha, men når jeg skulle bestille var den utsolgt. Så fant jeg en BuggySnuggle på www.lilleprinsen.no jeg tenkte på, men siden vi skulle til byen i helga ville jeg se der. Fant BuggySnuggle der også, og når jeg stod og så på den fant jeg ut at dette gadd jeg ikke bruke penger på - så jeg gikk på Kid og kjøpte fleecepledd og sengesett og sydde pose selv i morrest. Til en brøkdel av prisen av ny pose[:)]
Jeg fant en på www.vognverden.no som jeg ville ha, men når jeg skulle bestille var den utsolgt. Så fant jeg en BuggySnuggle på www.lilleprinsen.no jeg tenkte på, men siden vi skulle til byen i helga ville jeg se der. Fant BuggySnuggle der også, og når jeg stod og så på den fant jeg ut at dette gadd jeg ikke bruke penger på - så jeg gikk på Kid og kjøpte fleecepledd og sengesett og sydde pose selv i morrest. Til en brøkdel av prisen av ny pose[:)]
ORIGINAL: Lehne
har du noen form for oppskrift, eller bare prøvde du deg frem?
jeg har sydd en voksipose etter oppskriften som ligger på håndarbeidsforumet, eller hva det nå heter, men den begynner å bli noe tykk... :) så har bare brukt pledd til nå, men i denne vinden er jeg på jakt etter noe som holder seg på plass... [;)]