Hvilken vårpose til vogna..

Bellsi

Elsker forumet
dere som har det.. Hvor har dere kjøpt og evt. hvilken pris? Trenger noen tips, før jeg begynner å tråle nettbutikker og butikker rundt [;)]

Jeg fant en på www.vognverden.no som jeg ville ha, men når jeg skulle bestille var den utsolgt. Så fant jeg en BuggySnuggle på www.lilleprinsen.no jeg tenkte på, men siden vi skulle til byen i helga ville jeg se der. Fant BuggySnuggle der også, og når jeg stod og så på den fant jeg ut at dette gadd jeg ikke bruke penger på - så jeg gikk på Kid og kjøpte fleecepledd og sengesett og sydde pose selv i morrest. Til en brøkdel av prisen av ny pose[:)]

aldri hatt noe annet enn vinterpose jeg.. bruker fleece eller ullpledd ellers.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg fant en på www.vognverden.no som jeg ville ha, men når jeg skulle bestille var den utsolgt. Så fant jeg en BuggySnuggle på www.lilleprinsen.no jeg tenkte på, men siden vi skulle til byen i helga ville jeg se der. Fant BuggySnuggle der også, og når jeg stod og så på den fant jeg ut at dette gadd jeg ikke bruke penger på - så jeg gikk på Kid og kjøpte fleecepledd og sengesett og sydde pose selv i morrest. Til en brøkdel av prisen av ny pose[:)]

har du noen form for oppskrift, eller bare prøvde du deg frem?

jeg har sydd en voksipose etter oppskriften som ligger på håndarbeidsforumet, eller hva det nå heter, men den begynner å bli noe tykk... :) så har bare brukt pledd til nå, men i denne vinden er jeg på jakt etter noe som holder seg på plass... [;)]

Oi, så flink du er da! Jeg har ikke snøring på håndarbeid dessverre.. Hmm, det blir kanskje bare dyne/pledd her også. Jeg har sett på de på lilleprinsen.no, men likte ingen av fargene særlig godt..

ORIGINAL: Lehne

har du noen form for oppskrift, eller bare prøvde du deg frem?

jeg har sydd en voksipose etter oppskriften som ligger på håndarbeidsforumet, eller hva det nå heter, men den begynner å bli noe tykk... :) så har bare brukt pledd til nå, men i denne vinden er jeg på jakt etter noe som holder seg på plass... [;)]

Jeg har sydd noen sånne før, men bruker ikke noen oppskrift lenger. Tok bare utgangspunkt i størrelsen på de posene som blir solgt på nettbutikker. Det er fryktelig enkelt, bare å legge lag mot lag med glidelås mellom og vrenge. Jeg har i tillegg sydd på snorer opp og i midten for å knyte den fast så den holder seg.
Har bilder av den her: http://cb-designs.blogspot.com/

Så utrolig flink du er *blomsterpia* [:D]

Tusen takk Men det er ganske enkelt med sånne poser, så føler meg ikke så voldsomt flink[:D]

Har ikke behov for pose...bruker dyne/pledd...[:D]

Back
Topp