Hvilken vårdress er best til baby?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Tenker å kjøpe en vindtett vårdress til bruk utendørs i bæresele og på terrassen osv. Hvilken er best for babyer fra ca et halvt år og oppover? Tenker at det viktigste er at den er vindtett og i et mykt og evt fleksibelt stoff siden babyen bæres og evt ligger på terrassen og ikke går eller krabber enda. Helst ikke veldig dyr siden brukstiden blir så kort.

Hvilken har dere god erfaring med?

Det tror jeg faktisk ikke vi har hatt.

Jeg hadde bærejakke så i bæretøy var de inni den og ute for å "leke" så små var de bare på sommeren. Ikke i vær der de trengte yttertøy.

Men første dress var fra Reflex mener jeg

Det finnes trekk til bæresele..jeg ville nok gått for kanskje en fleece dress

Brukte parkdress fra reflex til kravling ute fra 6 mnd + +. I bæresele er det dog heller å foretrekke at bærer og barn deler yttertøy, brukte stor vindjakke til magebæring selv. Lettere å regulere temperaturen for både barn og bærer og stort sett mer behagelig (blir fort mye krøll med mange lag klær når man sitter tett :) )

Vi hadde en vindtett dress fra newbie på det tidspunktet. Syns den fungerte supert :) Billig var den og.

Vi hadde reflex som første dressen, den fungerte helt ok, men var nesten litt varm til vår veldig varme frøken!

Tenker å kjøpe en vindtett vårdress til bruk utendørs i bæresele og på terrassen osv. Hvilken er best for babyer fra ca et halvt år og oppover? Tenker at det viktigste er at den er vindtett og i et mykt og evt fleksibelt stoff siden babyen bæres og evt ligger på terrassen og ikke går eller krabber enda. Helst ikke veldig dyr siden brukstiden blir så kort.

Hvilken har dere god erfaring med?
Er ikke akkurat noen ekspert, men kjøpte nettopp dress til vår gutt som er 15 mnd. Jeg kjøpte Reima,men den er litt stiv for en som er bare 6 mnd. Men så samtidig på dresser fra Wheat,og de var veldig myke og gode - Men dyre. Reflex sine dresser virket fine og nie rimeligere.

Back
Topp