hvilken vårdress da

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
..ja hva sverger dere til?
kunne tenkt meg en som er vindtett og bortimot vanntett, men gidder ikke betale 1000 kroner...
har dere noen gode tips - gjerne nettbutikk...
lillebølla: så den linken du la ut på regntøytråden - mye bra der, men lite til gutt/størrelser på dressene syns jeg

Har reima ett eller anna som vårdress.. bestilte på barnihagen tidligere, og ga ca 500 for den[8D]
Var på halv pris, og da er reima greit synes jeg.. Er første gang hun har reimadress,så spent å se om
den holder mål[:)]

Arveklær i år også [;)] Siste og eneste $dress jeg har kjøpt til Marcus var høstdressen når han var 1 år. Str 86 var det vel [:-]

ORIGINAL: Cahaal

Arveklær i år også [;)] Siste og eneste $dress jeg har kjøpt til Marcus var høstdressen når han var 1 år. Str 86 var det vel [:-]

så heldig du er....her er det liiiiiite av den sorten[:)]

Av dresser så sverger jeg til Reima. Men eg pleier ofte å kjøpe de når de er på salg. Nå det siste året har begge guttene faktisk hatt vårdresser, der vi i vinter brukte ulldresser under i tillegg til fleece, og de var gode å varme de. Dressene er fortsatt ikke utslitt, så kommer nok ikke til å kjøpe nye før til høsten igjen (da har de vært i bruk i 1 1/2 år)

Her har vi skogstad vårdress, elsker den. Hun holder på å vokse utav den, men berger i vår tenker jeg. 

Trygve har Skogstad dressen fra i høst, og Tuva har fått Reflex-dress av mormor. Er veldig fornøyd med skogstad - han har ikke blitt våt i den[:)] Reflex-dressen ser helt super ut den også, men er ikke tatt i bruk enda.

Back
Topp