hvilken vår-dress til gutt på 5 år??

**Moonlight**

Forumet er livet
Må være vanntett og slitesterk.Pris ikke så vikitg men selvfølgelig en fordel om den ikke ruinerer oss[;)]

er skeptisk til reima og troll da jeg hører mange er misfornøyde til såpass store barn og mange sier troll lekker....

vi har reima tec vårdress til 4åringen min, er fornøyd, men ville gått for en rimeligere dress... vips så sklir de ned en bakke og riper opp på kneet eller noe, det gjorde søskenbarnet til mine unger med sin reimadress.. syns også det blir fort synlig slitt på knær og rompe med vårdressen... har ikke tips til noen andre dresser, men jeg ville nok godt for en billigere en enn reima (hvis du ikke finner de på gunstig tilbud da). [:)]

her blir det reima.. 

Ticket to heaven sine dresser er slitesterke, men ikke vanntette vil jeg si. Dra en regnbukse utapå [:)]

Didriksson, Reima eller nameit. Evnt Skogstad/Bergans bukse+jakke

Jeg kan faktisk anbefale sparkjøp sine tynne parkdresser.
Har hatt mange forskjellige dresser til det store bøllefrøet her i huset og den er den eneste han IKKE har klart å slite hull på, og så er den jo billig også [:D]
Han er nå 11 år men har sjekket og de har fortsatt det samme merke der

helly hansen er veldig slitesterk. men er ikke helt sikker på om den er vanntett

Back
Topp