Hvilken UV-drakt?

Tvs89

Jentemamma 2010 & 2013
Noen tips til uv-drakt? erfaringer? Helst ei som er heil, ikkje 2-delt.
Reiser til syden i mai, og da er snuppa 11 mnd.[:)]

lurer på det samme. Vi reiser i juli!

ORIGINAL: mormarion

lurer på det samme. Vi reiser i juli!

Har sett på så mange.. Men vil ikkje kjøpe noe tull, de koster jo faktisk litt.
Tenkte kanskje noen hadde noen erfaringer å dele med oss![:)]

ORIGINAL: Sh_mamma

jeg har bestil denne etter tips her inne[:D]: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45919&productId=299961&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Åå.. Den var fin, de andre eg har sett har ikkje vært noe særlig syntes eg.
Men hvilken str. må hun ha mon tro.. Hun bruker jo 74 no, og er vel ikkje lenge før hun er oppe i 80. Såg at de hadde 74/80 og 86/92->syntes den hørtes stor ut [8D]

jeg kjøpte apotek 1 sin iv drakt. er hel drakt, kjempe fornøyd, prøvd i thailand å egypt ;)

får matchende sol hatt med nakke kant ned å ;)

ORIGINAL: Tasseline

jeg kjøpte apotek 1 sin iv drakt. er hel drakt, kjempe fornøyd, prøvd i thailand å egypt ;)

får matchende sol hatt med nakke kant ned å ;)

Må ha meg en tur på apteket å sjekke den ut [:)] Takk for tips[:D]

ORIGINAL: Tvs89

jeg har bestil denne etter tips her inne[:D]: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45919&productId=299961&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Åå.. Den var fin, de andre eg har sett har ikkje vært noe særlig syntes eg.
Men hvilken str. må hun ha mon tro.. Hun bruker jo 74 no, og er vel ikkje lenge før hun er oppe i 80. Såg at de hadde 74/80 og 86/92->syntes den hørtes stor ut [8D]

jeg har sjangset på 74/80, synest og det hørtes stort ut med 86/92,hun bruker 74/80 nå.. vi skal reise i mars da, så regner ikke med hun hopper opp i 86 til det,hehe[8D]

men du kan jo bestille den og se på str? jeg får den forhåpentligvis rett før vi drar, blir ikke sendt ut før etter 25 feb, så tenkte å se etter en annen i tillegg just in case.. men det er jo lenge før du dra, så kan du jo evt returnere i den andre str??

86/92 er jo faktisk 1,5-2 år...men hun er jo ikkje fylt 1 år engang når den skal brukes. De skulle hatt str. 80/86, hadde vært mykje lettare[8D] Viss eg bestemmer meg for den, trur eg at eg må bestille begge, så eg får sett forskjellen på de[:)]

vi kjøpte en på Reflex Sørbø.. husker ikke hva den heter og vet ikke hvor jeg har den[&:] den koster rundt 3-400,- kjøp solhatt også som dekker i nakken..[;)]

Back
Topp