hvilken utdanning har dere

EJ&AS

Gift med forumet
å hvor langt tid var studiet? og hvor tok dere det?

Morro å se..
Har ikke utdanna meg ennå, holder på å få studiekomp:P
Så  er greit å se hva folk er, særlig siden man ikke helt vet hva man vil.

Jeg har tatt bioteknologi (3 år på høyskole) og litt snaks på universitetet i tillegg ->molekylærbiologi og mikrobiologi

Jeg er utdannet lærer til våren

Holdt på med dyrepleier utdanning, men måtte avbryte da jeg ble gravid.. den tar 2 år + praksis i norge og 3 år inkluder praksis i danmark...

grunnfag i markedsøkonomi fra BI - 1 år... sluttet etter det første året fordi jeg fikk tobias, og nå er jeg sykepleierstudent [:)]

Holder på med min bachelor i spes-ped :)

Er sykepleierstudent[:)]

Jeg er utdannet møbelsnekker. Vurderer veldig å ta pedagogikk, så har jeg mange flere muligheter[:)]

Er utdannet tømrer[:-] Eller, mangler lærlingtida.
Men skal finne noe annet å bli, noe som det er bruk for her på denne lille plassen[8D]
Vet bare ikke hva ennå[:D][:D]

Er utdanna som aktivitør [:)]

Sykepleierstudent. Skal begynne på 3. året til høsten. Har plan om å vider utdanne meg til jordmor eller intensivsykepleier ved neonatal etter hvert..

lærer: 4 år grunnutdanning og 2 års tilleggsutdanning

ORIGINAL: Sunniva85

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

Holdt på med dyrepleier utdanning, men måtte avbryte da jeg ble gravid.. den tar 2 år + praksis i norge og 3 år inkludert praksis i danmark...

Nei, det er 2 år inkludert praksis i Norge, for den utdannelsen har jeg nemlig [:)] 

oh...[8|][:)] ikke det jeg har fått hørt.. men, desto bedre det[;)]

Interiør Designer 2 år. Men fortsetter videre på interiørarkitekt utdannelse 3-5 år.

hjelpepleier. tok 3 år. skal videreutdanne meg til barnepleier det tar 1 år til[;)]

Back
Topp