hvilken utdannelse/jobb har dere?

nitalita

Gift med forumet
Selv er jeg utdannet motekonsulent..,men jobbet på sykehuset når jeg gikk gravid!

Hva med dere jenter??[;)]

jeg er utdannet som servitør, har ikke tatt lærlingetiden.[&:]
jobber nå i helsekostbutikk[:D]

Jeg er utdannet sykepleier, og jobber nå på sykehjem. Jobba på sykehus tidligere.

Jeg er utdannet lærer, og jobber i en 5.klasse

Jeg har en bachelor i reiseliv og jobber som resepsjon/-kafemedarbeider.

Jeg er utdannet landbruksforvalter, men ikke jobbet med det. Jobbet noen år i barnehage og går nå siste år på førskolelærer!

og jeg er ikke utdannet enda...har gått både ambulansefag og barn og ungdomsarbeider,men har ikke tatt lærlingtia enda.tok påbygg etter det og skulle opprinnelig gå vernepleier etter det.men så ble jeg gravid,så jeg har satt ting litt på vent.jobber litt i en butikk midlertidig.

er utdannet frisør,men har ikke fulført læretida,blir nok heller ikke gjøre det!

Jeg er null utdannet jeg.. gikk allmennfag liksom også har det aldri blitt noe etter det... og har ikke råd til å utdanne meg heller, må nok jobbe litt først! Lyst til å utdanne meg som frisør da.. håper jeg får muligheten en gang [&:]

Om to uker er jeg halvveis i studiet mitt - jeg går skal bli barnevernspedagog, som er et treårig studie (bachelor).

har tatt kokkeskolen og jobbet som kokk og bartender i ca 5 år har også jobbet som trener både for hest og folk har jobbet i utlandet noen år med hester også har jeg jobbet de siste 3 årene med design av skilter og fasader og vindusdekor..

ergoterapeut, ferdig nå i høst. Går fortsatt på skole, men nå tar jeg drama årsstudium. Drømmer om å bli musikkterapeut en gang......

Jeg er utdannet hjelpepleier, og jobber som det hver 3 helg ++. Har aldri jobbet med noe annet, men drømmen er å bli frisør eller noe som har med interiør å gjøre. [:)]

Jeg er halvveis i en bachelorgrad på universitetet. Håper på å få jobbe med konflikthåndtering og/eller redusering av mobbing på arbeidsplassen når jeg er ferdig. Under studiene jobber jeg i en matbutikk.

Har gått 3 år på vgs og sitter kun med studie kompetanse.

Har tenkt og ta meg et kurs over ny året for og bli kostveileder også kanskje med tid og stunder bli ernæringsfysiolog.

er utdannet kokk, men jobber i butikk..

Jeg er hjelpepleier, jobber i hjemmesykepleien, jobbet på sykehjem før[:)]

Omsorgsarbeider.....men skal ta allmennfaglig påb. og utdanne meg til jordmor[;)]

Er utdannet innen industriell næringsmiddelproduksjon, og holder på med læretiden nå hos Stabburet..(Pizza-kjerring kalles det her) [:D]

Back
Topp