Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
og jeg er ikke utdannet enda...har gått både ambulansefag og barn og ungdomsarbeider,men har ikke tatt lærlingtia enda.tok påbygg etter det og skulle opprinnelig gå vernepleier etter det.men så ble jeg gravid,så jeg har satt ting litt på vent.jobber litt i en butikk midlertidig.
Jeg er null utdannet jeg.. gikk allmennfag liksom også har det aldri blitt noe etter det... og har ikke råd til å utdanne meg heller, må nok jobbe litt først! Lyst til å utdanne meg som frisør da.. håper jeg får muligheten en gang [&:]
har tatt kokkeskolen og jobbet som kokk og bartender i ca 5 år har også jobbet som trener både for hest og folk har jobbet i utlandet noen år med hester også har jeg jobbet de siste 3 årene med design av skilter og fasader og vindusdekor..
Jeg er utdannet hjelpepleier, og jobber som det hver 3 helg ++. Har aldri jobbet med noe annet, men drømmen er å bli frisør eller noe som har med interiør å gjøre. [:)]
Jeg er halvveis i en bachelorgrad på universitetet. Håper på å få jobbe med konflikthåndtering og/eller redusering av mobbing på arbeidsplassen når jeg er ferdig. Under studiene jobber jeg i en matbutikk.