Hvilken UL ville dere tatt?

Væren84

Forelsket i forumet
Fordi jeg har mistet to ganger tidligere får jeg en tidlig ultralyd. Det er lang ventetid på disse med henvisning rundt der jeg bor, så jeg må velge om jeg får time når jeg er 6+5 eller 8+1. Hvilken ville dere valgt? På en side vil jeg dit fortest mulig for å se om det faktisk er noen der og hvor mange, men på en annen side er det jo "best" å vente fordi det da er mer å se.. Kommer uansett til å ta en ul rundt uke 12 for å se om alt fortsatt er i orden. Vanskelig dette [:)]

Siden det bare er litt over en uke mellom dem, ville jeg nok valgt den siste. Selvom en uke kan virke fryktelig lenge.De utvikler seg jo så fort nå, så da vil du se litt mere. 

Prøv å hold ut til den siste, da ser du så mye mer. [:)]

Takk for svar! Ja, sånn rasjonelt vet jeg jo at det er lurest, men bare verker etter å se hvordan det står til der inne! Men får vel kanskje prøve å være tålmodig! Ikke veldig lett.. All ære til de av dere som venter til ordinær ul i uke 18! [:)]

Det kommer jo litt an på om det er meningen om å gjøre noen 'tiltak'... eller om du bare skal ha en tidlig ul for å berolige deg selv..

Hvis sistenevnte, så ville jeg venta til siste.. for da ser man forhåpentligvis et bankende hjerte [:D]

Back
Topp