Hvilken uke..

Kallenavn

Andre møte med forumet
Hvilken uke beregnet lege/jordmor at du er i? Påbegynte eller fullgåtte?
Min lege beregnet påbegynte, altså uke 10 når jeg var 9+2.
Skal tilbake å levere blodprøve etter uke 12, så vil bare forsikre meg om at jeg har oppfattet hvilke uke.

Har svangerskapskontrollenen mine hos jordmora, som sendte meg til legekontoret for å ta blodprøvene i uke 10+2. Hun sa den bør taes før 13 fullgåtre uker, men ikke før uke 10.

Jeg tok blodprøver da jeg var 11+1. Legen min sa at det ikke var noe problem, men er kanskje forskjellig regler fra sted til sted.

Jeg tok blodprøve i 11+5. Hun sa ikke noe spes om de prøvene.

Hvilken blodprøve er dette?[emoji20] Skal på første svangerskapskontroll når jeg er 13+2, er dette en prøve jeg må ta før den tid?

Jeg tok blodprøver 12+6,fikk beskjed om at det var mulig jeg måtte tilbake for nye da de helst skulle tas i uke 13. Ikke hørt noe,da, så regner med at det gikk fint

Hvilken blodprøve er dette?[emoji20] Skal på første svangerskapskontroll når jeg er 13+2, er dette en prøve jeg må ta før den tid?
På 1.svangerskapskontroll skal man ha med urinprøve, også blir det tatt blodprøve. Mange må tilbake å ta blodprøven, da det gjerne er for tidlig på 1.kontroll. Hun sa den måtte tas i uke 12 tror jeg.

Jeg tok blodprøver da jeg var 11+1. Legen min sa at det ikke var noe problem, men er kanskje forskjellig regler fra sted til sted.
Det kommer da kanskje an på om de mener 12 fullgåtte uker, eller den påbegynte uken..? Er du 11+1, beregnet min lege at jeg var i 12. Uken.

På 1.svangerskapskontroll skal man ha med urinprøve, også blir det tatt blodprøve. Mange må tilbake å ta blodprøven, da det gjerne er for tidlig på 1.kontroll. Hun sa den måtte tas i uke 12 tror jeg.

Takk for svar. Hmm. Burde jeg ta blodprøven denne uken da, siden jeg er i uke 12? Som sagt så skal ikke jeg på første kontroll før uken etter denne, så da er jeg 13+2. De har liksom ikke gitt meg noe informasjon så det er jo greit å vite om man skal ta med urinprøve eller ikke. Er ikke noe jeg har stående klart i kjøleskapet til enhver tid i hvert fall[emoji23]

Takk for svar. Hmm. Burde jeg ta blodprøven denne uken da, siden jeg er i uke 12? Som sagt så skal ikke jeg på første kontroll før uken etter denne, så da er jeg 13+2. De har liksom ikke gitt meg noe informasjon så det er jo greit å vite om man skal ta med urinprøve eller ikke. Er ikke noe jeg har stående klart i kjøleskapet til enhver tid i hvert fall[emoji23]

Urinprøve skal med på alle kontroller. Blodprøva skal tas etter 12 fullgåtte uker, altså da man går i uke 13

Back
Topp