Hvilken uke stenger Ullevål?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Er det noen som vet hvilken uke Ullevål holder sommerstengt fra? Jeg skulle ringe ved mens i juni for å planlegge forsøk i august nemlig (hvis jeg ikke blir gravid på det private vi holder på med nå), og lurer på om jeg evt rekker å få mens før de stenger :rolleyes:

Det lurer jeg også på når det gjelder Riksen. Rekker vi ett fryseforsøk før sommeren?

Jeg fikk beskjed om å ringe i August fordi i hele juli er det stengt.
Ja, men jeg hadde avbrutt fryseforsøk i april hvor embryoene ikke tålte opptining, så jeg fikk beskjed om å ringe ved mens i juni slik at de var sikre på å ha plass til meg i august. Derfor hadde det vært greit å vite om når de stenger, så jeg evt rekker å ringe :)

Ingen som har peiling? Jeg får ta en tlf dit i morgen hvis ingen vet :)

Fredag 8/7 er deres siste arbeidsdag :)

Da skjønner jeg bare enda mindre hvordan de ikke kunne ha tid til kort protokoll for meg etter det mislykkede forsøket i april :confused:

Og jeg skjønner mindre at de har tid til lang protokoll hos meg. Noe sier meg at de avbryter forsøket når jeg skal på kontroll.

Og jeg skjønner mindre at de har tid til lang protokoll hos meg. Noe sier meg at de avbryter forsøket når jeg skal på kontroll.
De kan vel ikke bare avbryte forsøket ditt fordi de skal ta ferie?? Det er jo i tilfelle veldig dårlig planlagt av dem. Hvor langt har du kommet? Kan du rekke det før de stenger?

Tja, de sa at hvis jeg skulle hatt lang protokoll, så hadde det gått, så forstå det den som kan :))

Edit: Du har kontroll tirsdag i neste uke? Da er det ganske god tid til sprøyter og uttak hvis alt ser fint ut på UL, så det er nok det de har tenkt :)

Men har ikke du to på frys i tillegg til den du ruger på nå da? :D
Jo, men det er på Fertilitetssenteret fordi Ullevål ikke hadde tid til nytt forsøk for meg etter det avbrutte fryseforsøket i april. Bare jeg som fortsatt undres litt over hele greia, for da hadde de altså ikke tid til kort protokoll, bare lang :))

Jo, men det er på Fertilitetssenteret fordi Ullevål ikke hadde tid til nytt forsøk for meg etter det avbrutte fryseforsøket i april. Bare jeg som fortsatt undres litt over hele greia, for da hadde de altså ikke tid til kort protokoll, bare lang :))

Da skjønner jeg :) :)

De kan vel ikke bare avbryte forsøket ditt fordi de skal ta ferie?? Det er jo i tilfelle veldig dårlig planlagt av dem. Hvor langt har du kommet? Kan du rekke det før de stenger?
Nei jeg håper virkelig ikke det. Jeg er på dag 14 med spray. Har kontroll førstkommende tirsdag. Hvis jeg kan starte med sprøyter med en gang jeg har vært på kontroll så er det vel mulighet til det ja.

Tja, de sa at hvis jeg skulle hatt lang protokoll, så hadde det gått, så forstå det den som kan :))

Edit: Du har kontroll tirsdag i neste uke? Da er det ganske god tid til sprøyter og uttak hvis alt ser fint ut på UL, så det er nok det de har tenkt :)
Virker jo helt fjernt da. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de tenker. Men nå er du jo ruger og du skal fortsette med regninga.

Ja er tirsdag jeg har kontroll.best at alt ser bra ut så jeg kan få det forsøket før de stenger for sommeren. Så sånn er det bare :D

Back
Topp