Hvilken uke skal jeg lese om?

håperpå2010

Blir kjent med forumet
Jeg leser på sånne sider der det står hva som skjer uke for uke. er i dag 4+4, men det var et sted det stod, gratulerer, du er nå i din 5.svangerskapsuke. Blir helt forvirra jeg. Hva skal jeg lese for å følge utviklingen til spira. Skal jeg lese uke 5, nå som jeg er 4+4?

Du har sikkert sett på BarnIMagen??[:)] Jeg er ikke sikker, men det virker som om de ligger 1 uke lenger fram??[8|]
Jeg leser kun det jeg finner her på BabyVerden, jeg... Uke for uke...[:)]

ja, stemmer, var nok der jeg så det..... men så tenker jeg, uke 40 da skal jo liksom fødselen være. man snakker vel ikke om 40+6? så da vil vel det vel være den uka man er på vei mot som teller, eller? huff, det er bare optimisten i meg som herjer nå. vil gjerne tro at det er det som skjer i uke 5 som skjer inni meg nå, så ligger jeg plutselig "en uke lenger frem" en jeg tror. Så noen andre her som var 5+1 som skrev at i dag begynner hjertet å slå, og det har jeg alltid trodd skjedde i uke 6.
Noen andre som vet?
Optimist.... [:)]

ORIGINAL: håperpå2010

Jeg leser på sånne sider der det står hva som skjer uke for uke. er i dag 4+4, men det var et sted det stod, gratulerer, du er nå i din 5.svangerskapsuke. Blir helt forvirra jeg. Hva skal jeg lese for å følge utviklingen til spira. Skal jeg lese uke 5, nå som jeg er 4+4?

Se på det sånn : Vi er i 2010, men vi er i 2100århundre :) Altså du er 4 uker på vei, men du er i femte svangerskapsuke :) Hehe. Er du 4+4, leser du på 4uker, der står det som regel fra 4.-5. uke :)

På meg står det (i uke5) at hjertet begynner å slå, men det skjer ikke eksakt på uke 5, så det er da mellom uke 5 og 6 :)

PS: Nå har ikke jeg lest det de andre har skrevet på spørsmålet ditt, så mulig jeg gjentar noe :P

Back
Topp