Hvilken uke sier dere at dere er i?

skapbergenser

Forelsket i forumet
Jeg er i morgen  25+0, og jeg er såvidt jeg har forstått da i den 26. svangerskapsuken. Stemmer det? Blir det da riktig å si at jeg er i uke 26 når folk spør?

Jeg sier at jeg er i uke 26 nå, er vel 26+4.. helt til søndag, da er jeg 27 uker. . 

jeg gjør det samme som live2learn, i morgen er jeg 26+0 og da sier jeg at jeg er 26 uker på vei helt til neste fredag når jeg er 27  men om det er riktig eller ikke er en annen sak, det vet jeg ikke 

Vett faktisk ikkje... hehe. Eg pleie bare å sei at nå er eg 27+3 så vet ikkje hvilken uke det vil si egentlig hehe:)

Jeg sier som de andre her, men jeg har hørt det som du sier "skapbergenser" så jeg tror det ligger noe i det :)

Du kan si begge deler! Det er helt riktig at du er i din 26. uke nå som du har runda 25 uker. Jeg er like langt på vei som deg, og pleier som regel og si at jeg er i 26. uke :-)

Eg er 23+3 i dag. å då seie eg at eg e 23 uker. Av og t pleie eg sei dagene og, så e d ikke någe usikkerhet :P Men trur du godt kan sei at du e i uke 26, du e jo øve 25 uker så =) 

Vet du hva? jeg husker seriøst ikke hvilken uke jeg er i, så jeg følger appen på telefonen min :P

Har plottet inn termindato, og den regner ut i fra det. Idag står det uke 25! Men tickeren min sier 24+5.

Back
Topp