Hvilken uke ringer man føden ?

xmissx

Flørter med forumet
Når er det man skal ringe til føden istedenfor legevakt, ? Hadde en 9 timers arbeidsdag i går jobber som frisør, har så intense smerter i rygg jeg ikke klarer og stå eller sitte, håper ellers alle har hatt en fin 17 mai

Er vel etter uke 24, når de vil gjøre tiltak for å prøve å redde babyen? Men det skader vel ikke å ta en telefon for å høre, dersom du ikke blir tilfredstillende behandlet på legevakten..
Håper du føler deg bedre til nå <3

Kan ringe føden etter en har vært på oul eller har passert halvveis i svangerskapet.

Jeg ville heller/også ringt legen i morgen og fått en henvisning til fysioterapeut for bekkenet ditt, og fått tilrettelegging på arbeidsplassen din.
God bedring! <3

En kan ringe etter en har vært på oul fikk jeg beskjed om sist svangerskap :) men en skal kun ringe angående "babyrelaterte" problemer, som f.Eks. magesmerter, frykt for at fødselen er i gang osv. Andre ting som f.Eks bekkenproblemer tas opp med fastlege :)

Skal på oul om 2 timer så vi satser på alt er i orden, ble bedre etter og ha tømt varmtvannstanken, så er sikkert bekken, skal til fysio på tirsdag de hadde ikke tid før om noen uker til de med henvisning ??... Så må til privat men må man så må man xp

Skal på oul om 2 timer så vi satser på alt er i orden, ble bedre etter og ha tømt varmtvannstanken, så er sikkert bekken, skal til fysio på tirsdag de hadde ikke tid før om noen uker til de med henvisning ??... Så må til privat men må man så må man xp
Hvordan gikk det på ul-en? :)

Back
Topp