Hvilken uke og symptomer?

4+5

Halsbrann, hyppige dobesøk, oppblåst, ekstremt hormonell, ligamentsmerter og litt mensmurring. Mye utflod også forresten!
 
Er 5+6, og må nok innse at det blir hyperemesis denne gangen også. Er slått ut av kvalme/kaster opp fra morgenen til ca kl 13-14,og har en god periode til ca kl 16-17 før det øker på igjen. Har ellers tidvis blodtrykksfall når jeg reiser meg, må ofte tisse, er trøtt og har ømme bryst.
Føler med deg , har to hyperemesis svangerskap bak meg og håpet det ble annerledes denne gang ( ny får og 9 år siden sist fødsel snart) men er ikke mer en 10 sol i dag og har allerede kastet opp siden i går, så det lover ikke godt :blackeye: veldig glad for de symptomene altså, for det gir en good feeling for at ting utvikler seg , men den kvalmen i nesten 9 mnd er umenneskelig:bag: heldigvis er det verdt det tilslutt :cat:
 
Føler med deg , har to hyperemesis svangerskap bak meg og håpet det ble annerledes denne gang ( ny får og 9 år siden sist fødsel snart) men er ikke mer en 10 sol i dag og har allerede kastet opp siden i går, så det lover ikke godt :blackeye: veldig glad for de symptomene altså, for det gir en good feeling for at ting utvikler seg , men den kvalmen i nesten 9 mnd er umenneskelig:bag: heldigvis er det verdt det tilslutt :cat:
En god klem til deg! Trøster meg også på at så sterke symptom i alle fall tyder godt for ungen...
 
En god klem til deg! Trøster meg også på at så sterke symptom i alle fall tyder godt for ungen...
God klem tilbake :hungover: vi får sutre litt når det står på som været
, så krysser vi fingrene for at det ikke blir for ille denne gangen :woot:
 
Back
Topp