Hvilken uke og symptomer?

Bym1220

Andre møte med forumet
Hei alle fine

Hvilken uke er du i nå og hvilke symptomer har du?

Selv er jeg 4+5 og har litt småkvalme innimellom, svimmel, ømme brystet og noen ganger stiklinger nederst i magen..

Ha en fin helg alle ❤️
 
Last edited:
Er 5+6, og må nok innse at det blir hyperemesis denne gangen også. Er slått ut av kvalme/kaster opp fra morgenen til ca kl 13-14,og har en god periode til ca kl 16-17 før det øker på igjen. Har ellers tidvis blodtrykksfall når jeg reiser meg, må ofte tisse, er trøtt og har ømme bryst.
 
Er 5+6, og må nok innse at det blir hyperemesis denne gangen også. Er slått ut av kvalme/kaster opp fra morgenen til ca kl 13-14,og har en god periode til ca kl 16-17 før det øker på igjen. Har ellers tidvis blodtrykksfall når jeg reiser meg, må ofte tisse, er trøtt og har ømme bryst.


Ååå kjære deg!! Du har virkelig min fulle medfølelse:Heartred
Håper det går seg litt til om noen uker iallefall :smiley-angelic001 Hang in there!!
 
6+0, sykt strøtt og sliten, fryser hele tiden(spesielt om kveldene) litt ømme nippler, oppblåst, hodeverk og litt murring:dummy:
 
Jeg er 5 +2. Har kvalme som kommer og går litt i bølger. Veldig uvant for meg, så kjenner jeg får litt panikk når jeg plutselig kjenner meg okei iløpet av dagen.
Lett ømme bryst, tisser oftere (og tregere:hilarious:), oppblåst, litt stikking nedi livmor området innimellom, slags stråle-følelse nedover lysken/lårene innimellom, energiløs og litt trøtt. Ja åsså litt fjern:hilarious:
 
Ååå kjære deg!! Du har virkelig min fulle medfølelse:Heartred
Håper det går seg litt til om noen uker iallefall :smiley-angelic001 Hang in there!!
Tusen takk for støttende kommentar:Heartred Jeg har vært gjennom dette tre ganger før, og har statistikken veldig mot meg. Tidligere har det vart til fødsel, og det sies at hyperemesis stort sett blir verre for hvert svangerskap. Så visste vel egentlig hva jeg gikk til. Folk rundt meg her kommer vel til å tenke at vi er klin gærne, som har sett meg i denne prosessen før:wacky: Men så er det den premien i enden av svangerskapet da...
 
Ca 4+6 i dag tror jeg. Tisser veldig ofte, brystene stikker innimellom, veldig oppblåst(ser ut som jeg er 20 uker på vei, kanskje det blir raskere sånn med 4 tette :p) og blir plutselig kjempetrøtt.

Hadde med storebror på helsestasjonen for vaksine i dag, da spurte faktisk hs om jeg er gravid. Takk for den:p
 
4+4 kjenner ingenting enda. Puppene er i bruk til minstemann som ammes så dem er som dem er, er spent på om han vil fortsette med pupp nå som melken kanskje endres litt.
 
Uke 6+0, TRØTT, litt ømme bryster, periodevis halsbrann, og lett kvalme innimellom.
 
Uke 5+2 ganske oppblåst, iværtfall utover dagen, uggen innimellom men ikke kvalm. Fryser veldig på kvelden. Er også veldig trøtt om kvelden og sovner fler ganger på sofaen før jeg kommer meg i seng, men sånn er jeg i perioder uten at jeg er gravid også så vet ikke om det er ett symptom nå eller ikke.
Ellers føler jeg meg ikke så veldig gravid, nesten så jeg ikke tror på at jeg er det:sorry:
 
Er 4+4, føler meg egentlig veldig bra
Litt stikking/gangsperr i eggstokkene og ømme bryster, men ellers tipp topp.

Håper det fortsetter!;)
 
Last edited:
5+1 og ingen symptomer tror jeg. Kanskje litt trøttere, men med stressende jobb og 3 åring som tuller om natten er jeg alltid trøtt :wacky:
 
Tusen takk for støttende kommentar:Heartred Jeg har vært gjennom dette tre ganger før, og har statistikken veldig mot meg. Tidligere har det vart til fødsel, og det sies at hyperemesis stort sett blir verre for hvert svangerskap. Så visste vel egentlig hva jeg gikk til. Folk rundt meg her kommer vel til å tenke at vi er klin gærne, som har sett meg i denne prosessen før:wacky: Men så er det den premien i enden av svangerskapet da...

Jeg hadde kvalme 24/7 fra uke 4 til fødselen sist. Så jeg vet hvordan det er. Den overtar livet ditt fullstendig. Tilslutt (uke 30++) begynte jeg å lure på om det egentlig var slik formen min var:hilarious:
Men alt var glemt når premien kom. Og jeg husker en enorm energi-boost etterpå, når jeg ikke var kvalm lenger:happy:
Hittil er kvalmen min kun i bølger, og den er levelig. Jeg går likevel bare å venter på at det skal bli like ille som sist:banghead::depressed:
 
6+2 ømme bryster, trøttere og litt små kvalm av og til. Har også humørsvingninger til samboerens store frustrasjon
 
Jeg hadde kvalme 24/7 fra uke 4 til fødselen sist. Så jeg vet hvordan det er. Den overtar livet ditt fullstendig. Tilslutt (uke 30++) begynte jeg å lure på om det egentlig var slik formen min var:hilarious:
Men alt var glemt når premien kom. Og jeg husker en enorm energi-boost etterpå, når jeg ikke var kvalm lenger:happy:
Hittil er kvalmen min kun i bølger, og den er levelig. Jeg går likevel bare å venter på at det skal bli like ille som sist:banghead::depressed:
Ja, heldigvis er alt glemt når premien kommer:Heartred Får håpe det blir bedre for deg denne gangen!
 
5+2

Stikninger nedi magen som kommer og går, lett tretthet, litt oppblåst, tidvis mild halsbrann og ømme bryster. Ellers føler jeg meg helt fin i bunn og grunn :happy: Håper det holder seg slik, for straks blir det oppstart i 100 % praksis i ukedagene frem til mai, i tillegg til at jeg har en helgejobb ved siden av studiene.
 
5+1

Hittil har jeg hatt ømme bryst, vært endel trøtt, oppblåst og murringen som kommer og går. Tipp topp kan man si, MEN i dag kom kvalmen snikende :depressed:
 
5+6

Trøtt, sliten, ømme bryst, oppblåst, magesmerter som kommer og går.

Trøttheten er slitsom, men synes faktisk at noen av symptomene er litt gode å kjenne på :happy:
 
Jeg er 5+3 :)
Har veldig ømme bryster, litt kvalme, veldig trøtt og sliten, litt stikking nederst i magen av og til, VELDIG oppblåst, tisser hele tiden og svimmel.
 
Back
Topp