Hvilken uke og hvordan er formen?

Er i uke 12 og er i fin form[emoji3] fortsatt vonde pupper og trøtt men ellers upåklagelig[emoji106] Håper formen fortsetter slik[emoji2]

Uke 9 her (8+4) og har vært litt uggen frem til nå, småkvalm og murringer. Går egentlig bare å venter på utbrudd av kjempekvalme, men mulig den ikke dukker opp, i så fall veldig takknemlig for det [emoji28]har de siste dagene også kjent på sånne strekksmerter i livmoren, ubehagelig!

10+1 i dag. Og i dag er formen på bånn! Men det er nok litt fordi jeg hadde en del energi i går, og styra på litt. Det går veldig opp og ned. Men oftes føler jeg at jeg er trøtt og sliten, og ikke eier energi.

8+4 og føler meg elendig....Heldigvis er jeg i fin form på formiddagen . Lettere å møte den nye dagen da. Etter lunsj blir jeg kvalm og ekstremt trøtt, så vanskelig å fortsette dagen. Håper det bare er snakk om et par uker til.....

9+0 og formen er nedadgående [emoji23] tar det som et godt tegn! I dag trodde jeg ikke jeg skulle komme meg på jobb, men kom meg visst gjennom dagen likevel [emoji42]

10+5 idag og føler det går litt bedre nå [emoji5]
Vært mye kvalm og sliten, men de siste dagene har det lettet litt.
Krysser fingre for at det verste er over nå [emoji9]

8+2 i dag og er veldig trøtt og sliten. I tillegg blir jeg ofte sulten :) Heldigvis ga kvalmen seg! [emoji1] Var bare fra ca 6+1-7+5 [emoji1] kjenner bitte litt på det innimellom, men ikke nok til å klage [emoji23]

10+5 i dag :) Hadde 3 nærmest kvalmefrie dager sist uke, også var det på'n igjen... Håper det snart går over for det slår meg helt ut her.

9+1, og nå begynner endelig den verste kvalmen å gi seg. Puppene er heller ikke så vonde lenger. Men er fortsatt veldig trøtt og sliten. Håper det blir bedre innen vi reiser på ferie om en mnd. Begynner å Ane en liten bump nederst på magen. Har gått ned over 3 kg, pga sukkerkutt kombinert med liten matlyst. Neste uke skal jeg på første kontroll, og det gleder jeg meg veldig til.

Uke 12 i morgen og den verste kvalmen har gitt seg.. puppene er fremdeles ømme på kvelden og jeg flyr på do ca 1000 ganger hver dag...

Har det helt strålende med andre ord.... :D

Er 13+3 og formen er bedre. Kvalmen har sluppet taket og matlysta er kommet tilbake[emoji13] Og er ikke så trøtt som tidligere så håper det vedvarer sånn[emoji16]

14+4
Trøtt.
Blir kvalm om jeg ikke spiser rett og regelmessig. Bekkenløsning om jeg går mye. Men egentlig alt i alt i fin form

Back
Topp