Hvilken uke og hvordan er formen?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Litt morsomt å se om det er lys i enden av tunnelene rundtom... :P

Jeg er i uke 8.

Her er kvalmen fremdeles veldig tilstedeværende og jeg er trøtt og sliten. Brystene er mindre ømme nå og det er mindre krampetak i livmoren når jeg reiser meg.

Jeg er i uke 7 og kvalmen har meldt seg for fullt. Jeg føler meg så dårlig at jeg har ikke ord for det, kom meg ikke på jobb verken i dag eller i går på grunn av kvalmen. Var nesten på gråten over telefon med legekontoret, har prøvd alt av kjerringråd uten hell og har heldigvis fått legetime i morgen for å finne ut om det er noen alternativer for meg.

Puppene er mindre ømme da, så det er fint:)

10+1.
Trøtt og vondt i puppene, ellers fin form :) Men ingen kvalme så langt, så nå håper jeg at jeg slipper :) nesten så jeg ikke tror jeg er gravid :p

10+0
Trøtt ellers fin form. Halsbrann ved løping og hetetokter sånn innimellom.
Kvalmen har visst sluppet, hadde et lite tilfelle i går da hele huset luktet kylling. Men den konstante uggenheten jeg slet med fra uke 6 til 8 er heldigvis borte. Mindre oppblåst er jeg også Matlysten er ikke helt på topp, er sulten men har ikke lyst på noe.

8+1 og nå har kvalmen meldt seg for fullt. Merker den blir verre når jeg er sliten/stresser mye, så prøver å ta det med ro når jeg har fri iallfall. Liten matlyst og småkvalm hele døgnet. Men enda ikke kasta opp. Bank i bordet! De ømme puppene er heldigvis på bedringens vei nå. Litt trøtt enda, men det kan like gjerne være fordi jeg har ME,

12+0, spydde i dag tidlig (men ikke kvalm), bekkenløsning, trøtt, ellers helt topp :)

10+0 og merker i grunnen ikke så mye til graviditeten annet enn litt ømme pupper og litt større behov for hvile.. synes i grunnen det er litt skummelt å ikke ha så mange symptomer :p

10+5 og har vært kvalm siden uke 5. Kaster opp daglig, men ikke mer enn maks 3 ganger. De siste dagene har kvalmen sluppet litt, men det skjedde i uke 8 også, så smalt det igjen i uke 9, så tror ikke på at jeg er på bedringens vei enda [emoji14] er trøtt og slapp også. Satser på at det blir bedre om et par uker!

9+0 idag, og kvalmen har blitt mer konstant og intens igjen de siste dagene.. jeg kaster ikke opp men er sånn konstant uggen[emoji53] Ellers er puppene fortsatt ømme og jeg er trøtt hele tiden og blir sliten av ingenting [emoji4][emoji28] Det tar på å lage baby[emoji4]

9+1, blir kvam om jeg ikke spiser annenhver time (:rolleyes:).. Har så ømme bryster at jeg sover dårlig om nettene for det gjør så vondt når jeg snur meg... :D Men så er det også det eneste sikre graviditetstegnet så kan ikke klage! Føler virkelig med alle som sliter med konstant kvalme, det var noe jeg gruet meg masse til, men ser heldigvis ut til at jeg slipper unna (enn så lenge...!) :)

9+2, er egentlig i litt skummelt bra form.. Nesten ikke ømme bryster lenger, må presse på dem for å kjenne noe ømhet. Ingen kvalme, ikke noe økning i matlyst. Hadde noen dager med morgenkvalme i uke 8. Trøttheten har avtatt, men føler for en ettermiddagslur etter jobb ennå [emoji14]

10+4 og kvalmen har lettet en del men er fotsatt sofagris med bøtte som bestevenn. Mindre og mindre oppkast så lenge jeg ligger stille.

10+3 og føler meg bra. Ikke kvalm, ikke vært heller. Har smått ømme pupper og er trøttere og sover tungt på dagtid. Ellers lite symptomer. Ekkelt egentlig. Men var hos jordmor her om dagen og hun sa det var veldig vanlig rundt denne tiden av svangerskapet.

10+1 Omtrent alle symptomer er borte... Litt skummelt egentlig! Er fortsatt trøtt og sover mye, men det er egentlig det. Skal ikke klage, men ...

Er 9+0 i dag og kvalmen er veldig tilstede. Men jeg tar det som et godt tegn. Sover veldig dårlig for tiden og har derfor også en del vondt i hodet... jeg er så var for lys og pga nakkeskade så er jeg også veldig var for å snu meg feks i senga. Men det er deilig å være sykemeldt. Trenger det akkurat nå :)

Er 9+6 og kjenner mest på å bli veldig sliten etter jobb og trøtt! Og så er luktesansen av en annen verden :hilarious:Blir raskt sulten og tørst men ellers er formen bra :-)

Tar fatt på uke 10 i morgen, og synes kvalmen har vært bedre igår og idag, ber til høyere makter om at det nå gir seg for har det så travelt på jobb de neste to ukene!
Stikking og murring i livmoren har gitt seg og, så blir nesten litt bekymra..
Men når jeg tenker meg om så var det sånn sist også, det kom noen uker hvor jeg følte meg helt vanlig og ugravid sånn på denne tiden!
10+0 i morgen, er det ikke da embryoet er blitt til et foster? [emoji7]

Back
Topp