Hvilken uke er du i og hvordan har du det ?

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Hei alle flotte damer:)
Hvilken uke er du i nå og hvordan har du det?

her er vi snart på vei inn i svangerskaps uke 36, sliter med endel maserier innimellom og bekkenløsningen har blitt helt forferdelig og lite samarbeidsvillig:hungover: Men nå er det siste innspurt :D
Bare å holde ut:hilarious:
 
35+6 idag.. Sliter med søvn, bekkenløsning, kynnere og nedpress.. begynner å bli skikkelig klar for å møte mini:Heartblue
 
34+2 skulle ønske tiden gikk bittelitt fortere:hilarious: Tung i kroppen og mye maserier, bekkenløsning og ja skulle ønske jeg greide å være mer med å leke, ake, stå på skøyter/ski osv❤️
 
32+3. Merker at jeg ikke har så mye å gå på om dagen, verken fysisk eller psykisk. Er ikke bare bare å være gravid.
Håper dog at jeg enda har over en måned igjen å være gravid, har masse jeg gjerne skulle fått fiksa i ukene fremover. Tida løper litt fra meg.
 
Er i slutten av uke 35, og begynner å bli litt lei av å gå gravid. Sliter mye med pusten, føler jeg ikke får nok luft. Har besvimt ved et par anledninger, en gang på butikken Er heldigvis sykmeldt, hadde ikke gått å jobbe sånn som ting er nå.
 
Uke 35 i dag. Kjenner jeg begynner å bli sliten, men synes fortsatt at tiden går ganske fort. Har mye halsbrann, men lite smerter i kroppen utenom det. Babyen er veldig aktiv. Jobber enda 80%. :)
 
Gått inn i uke 35 nå, og det begynner å bli tungt. Har fått pingvingange
 
35+0 i dag, 2 uker til termin er innafor. :eek: Kjenner det «skjer» mye inni kroppen, og er sjukt sliten. Kan ikke huske jeg var såå sliten og trøtt de andre gangene. :shifty:
 
32+6 her, mye nedpress. Kynnere har det blitt mindre av, men kommer fort. Magen detti ned, halsbrannen tar knekken på meg, og nå i tillegg syk. Så gleder meg veldig til å bli frisk og få føde :happy:
 
35+4 og formen er i grunnen veldig fin selv om jeg selvfølgelig merker at jeg er gravid når jeg går opp trappa, bøyer meg ned osv. Sover dårlig om nettene, men ellers har jeg ingenting å klage på, takknemlig for at jeg kan jobbe og bidra på hjemmebane som normalt.
 
Jeg synes desidert det er verst psykisk om dagen, egentlig..
Føler meg ganske tynnslitt på begge frontene. Gleder meg til resten av husholdning er tilbake i hverdagen igjen på mandag.
 
Uke 32+2 - 60% sykemeldt pga bekkenet. Helt ærlig så savner jeg kroppen min. Har så lyst å gjøre så mye mer enn det jeg orker/får til nå. Samt med en mammadalt på 2 år kjenner jeg det sliter på. Men ellers nyter jeg sparkene fra babyene og koser meg med å gjøre sånn smått klart til babyen kommer :)
 
36+0 i morgen. Kjenner på mye rart som jeg aldri har kjent før! Nedpress og stikninger i bekkenet. Mye andpusten og sliten :hungover:

Blir godt å bli ferdig, samtidig som jeg gruer meg til fødsel :eek:
 
32+3 idag..
Vært syk i influensa hele romjula og er fortsatt ikke helt 100... men klarte å gå en tur idag- noe kynnere men bedre enn på lenge egentlig..
100% sykemeldt siden 1 oktober så kjeder meg mye..
glad for det lille.. :)
 
34+3, fin form egentlig. Jobber redusert nå, og det hjelper på. Har svangerskapsdiabetes så det har påvirket formen og humøret noe til tider. Men kan klappe meg på skuldra med tanke på sunt kosthold og trening nesten hele veien.
Merker også at ting blir tyngre naturligvis. Noe mer uggen og varm for tiden. Spent på fødsel!
 
33+4, og fortsatt ikke drit lei. Håper jeg blir det. Sliter tidvis med bekken og halsbrann. Sover helt ekstremt mye, tipper det er kroppen som bygger et nytt menneske. Kan ikke helt forstå at jeg skal ha energi til å ta meg av mini... har ikke jobbet siden november.
 
33+5, og synes det begynner å bli tungt. Spesielt å bøye seg, plukke opp ting fra gulvet å ta på seg sko blir meget fort andpusten, helt tett i nesen, og ble 70% sykmeldt fra og med starten på januar nå pga bekkenet. Kjenner også en god del stikk helt nederst, og smerter som er prikk lik mensensmertene. Men synes uansett det går overraskende greit, har ikke hatt de store plagende og har fått god tilrettelegging på jobb hele veien. Så føler jeg har lyttet bra til kroppen :)
 
35+0 idag og kjenner på at ting egentlig går overraskende greit. Vi har hatt en skikkelig hyggelig og rolig juleferie med kommende storebror på snart to. Vært masse ute, gått lange turer med vogn og lekt på lekeplassen i nabolaget. Første barnehage- og jobbdag etter ferie igår, og alle koste seg med det også :)

Men selvfølgelig er det tungt! Jeg sover godt om natta, men har et helt ekstremt søvnbehov og kommer meg sjelden på jobb før 08:30-09... ribbeina verker og det er mere jobb å ta på sko. Jeg blir også fortere sliten av å leke på gulvet, sitte ved siden av badebalja, osv, men jeg får det iallefall til fremdeles:shy:
 
Back
Topp