Hvilken uke er det best å ta 3D ultralyd ?

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Har trodd det var uke 26 men er det for tidlig ? Noen som vet ? :)
 
De sier det er best å ta det en plass mellom uke 26-28 Vi tok i uke 26 med førstemann og hadde en fantastisk opplevelse, fine bilder. Vet en venninne av meg tok i uke 29 og det var og veldig fine bilder.. Så det velger du helt selv, men mellom  uke 24 og 30 er det de anbefaler.
 
Fra uke 24 ifølge ultraportalen i Tr. heim. Skal bestille 3D før jul, og få time etter nyttår der jeg skal være minst 26 uker :)

http://ultraportalen.no/
 
Brukte Majorstuaklinikken i Bergen i uke 26 forrige gang. De anbefalte å ta det mellom uke 26 og 28 :)
 
Vi var i uke 27 forrige gang, og da ble det veldig fine bilder :)
 
Fikk beskjed om at uke 27 var den perfekte tiden :) Tok det eksakt på dagen jeg var 27 uker, og det ble veldig bra bilder :)
 
Mellom uke 26 og uke 29 fikk jeg vite. Da har babyen fått litt kjøtt på kroppen, og det er samtidig litt plass i livmoren enda - så sjansen for gode bilder er større.
Vi var i midten av uke 25 sist, og det ble bra bilder det også. Han bare lå litt dumt til. Kommer til å ta i uke 27 denne gangen.
 
Takk for svar:) blir nok mest sannsynlig i uke 27 da om det går.. Er 27 uker 1 Jan da:p så får se om det blir annerledes etter ultralyd 1 nov :)
 
Back
Topp