Hvilken Uke er dere på første legetime/kontroll

Første kontroll hos lege da er jeg 9 uker på vei, tidlig ul er jeg 10 uker. Svangerskapskontroll hos helsesøster da er jeg 16 uker tror jeg det var .

Jeg fikk legetime når jeg er 11+2. Jordmor har jeg ikke ringt og avtalt enda. Blir nok etter legetimen:) skal bestille tidlig UL. Prøve å få time i uke 9

Fikk visst UL neste mandag når jeg er 8+1 :)ringte og bestilte i dag, eneste ledige ho hadde på en stund :)blir spennende. Håper alt er bra og at hjertet slår :) sambo gleder seg veldig :) spurte henne om det var innvendig eller utvendig UL. Hun sa at hun alltid prøver utvendig først, håper det fungerer :) kjenner jeg gleder meg veldig, håper det blir mer virkelig etter UL :)

Har ikke bestilt time enda, men tenkte kanskje å bestille i uke 11 kanskje? Skal på UL i uke 10, så greit å vite om d er liv før jeg bryr den opptatte legen min med dét :p

Var en tur hos lege i dag pga min tidligere historie med sa og exu. Så har blitt delvis sykemeldt og fått beskjed om å ta det med ro og stresse minst mulig. Har litt blandede følelser rundt det, er alt for pliktoppfyllende, men det er sikkert lurt ;-) Skal på UL 4. Sept:-) Da er jeg 9 uker på vei. Har fått time til første svangerskapskontroll med blodprøver og slik når jeg er litt over 9 uker.

Bestilte time i dag. Skal når jeg er 12+2. Hun på legekontoret sa det ikke var noe vits å ha time tidligere hvis det ikke var særskilte årsaker til det. Skal også bestille tidlig UL en gang mellom 11 og 12.

Jeg skal til jordmor når jeg er 11+0. Da får vi også ultralyd og se om hjerte til den lille spiren slår. Er veldig spent. Sist gang var jeg 9+5. Så er ganske utålmodig og håper at det er snart den 17.09. syns jo at det er alt for lenge å vente. Til legen skal jeg gå når vi vet at hjerte slår og der tar jeg blodprøve osv.

Bestilte time idag og fikk time når jeg er 9+6. Hun i tlf sa at det ikke var vits med time før og at de ikke tok blodprøver og sånt tidligere enn uke 10. Er det forskjell fra lege til lege?

Back
Topp