Hvilken uke er dere i nå?

silha

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 4+6 :-) hurra bra! Som jenta mi sier:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

5+2 20 minutter til:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

6+3 om et kvarter :)

6+6 om få strakser :-)

Nå har vi vel begynt på ny dag å da er jeg 5 uker :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

8+2 :-) Fikk ny termin på ultralyd i går, 23.august. Spørs om det blir september likevel:-)

4 uker, men litt usikkert hvor mange dager. Hvis vi går utfra den første menstruasjonsdagen i forrige måned er jeg 4+4, men jeg tror tickeren min her viser 4+2 pga en litt lengre syklus

Har hørt at tickeren viser feil pga av internasjonal regning (?) Min er også to dager feil :p

Åja, da så. Da kan jeg fortsette med min regning enn så lenge (enklere å huske når mandag er +1).

Åja, da så. Da kan jeg fortsette med min regning enn så lenge (enklere å huske når mandag er +1).

Legen min forvirret Samboer totalt! Jeg har prøvd å lære han hvordan vi teller, altså 6+3 osv. Men da vi kom til legen (utenlandsk) og jeg sa vi trodde vi var 6+1 på vei så begynte hun med at "Ok, men da er dere egentlig bare 4+1 på vei, for fosteret blir jo ikke unnfanget ved første mensdag". Han var bare et stort spm. tegn og måtte ha forklaring etterpå :P Neste gang må jeg be henne holde seg til utregning som den normale nordmann driver med :laughing025

6+1 :dance011

Back
Topp