Hvilken uke(ca) er best å ta magebilde(gravidbilde)?

*Precious*

Elsker forumet
Skal bestille time hos fotograf,men vil ikke være alt for stor når bilde skal taes..

Noen tips ift. gravidbilder? Har du bilde?? Vil du vise det frem??

Vil gjerne ha mange gode ideer & tips på hva og hvordan jeg kan gjøre det[:)]

jeg følte magen min var finest mellom uke 25 og 30 hvertfal[:D]
jeg tok ikke bilde da men!
bare sånne bilder i speiliet[:-]

rundt uke 30 ville jeg tatt[:)]

ORIGINAL: funny_bunny

rundt uke 30 ville jeg tatt[:)]

Uke 34 tok jeg magebilder. Da er en ofte ikke for stor, og magen er oftest på det høyeste i svangerskapet.

Noen av mine gravidbilder (IKKE QUOTE):

Kjempefine bilder dere har tatt [:D] Tror nok det blir iløpet av uke 27-30..Skal ringe fotografen imorgen å sjekke..

Klestips?? Tenkte å ta kansje en svart tights og en stripete genser/ singlet?

eller/og en svart kjole(tettsittende)..

*ser gjerne flere bilder*[:D]

jeg tok bilde i uke 30[:)] (ikke QUOTE)

Tatt i uke 37+3. [:D]

Jeg har lyst til å ta bilde, men naken ( ikke så man ser brystover osv, men profil) med masse skygge i septi eller sort/hvit..

Ville tatt rundt uke 25 jeg.. Jo nærmer slutten jo mer vann og oppblåst blir man [8D]

Jeg tok bilder i uke 33+noe og ble fornøyd med resultatet[:)]
Jeg kunne kanskje ventet enda litt lengre og..
Bildene ble tatt i juni mnd da så jeg var relativt full av vann, så noen stillinger fotografen ville prøve ble umulig å gjennomføre[8D]
Har ikke bildene på pcn desverre, så får ikke vist de fram.[;)]

kommer nåkk helt an på magen din, jeg kunne IKKE tatt bilder i uke 30, for da hadde jeg ikke rare magen.. jeg tok i uke 36 jeg! helt supert!

ei venninde av meg tok i uke 29, og var fornøyd helt til hun kom opp i uke 35, da angra hun slik på at hun tok for tidlig og dro for å ta en gang til.. [8D]

Mange fine mager her[:)]

Har allerde ganske stor mage siden dette er nr 3, og har fått bare 4kg's babyer de andre gangene[:)] Så blir nok senet uke 30[:)]

Back
Topp