Hvilken uke ble tvillingene født i?

Ble født 34+4. Startet med at vannet gikk :)
De holdt på å komme i uke 31, da hadde jeg 1cm kort livmorhals og 3cm åpning, men de klarte å stoppe det på sykehuset. Ukene imellom 31 og 34+4 var laaange, og jeg hadde mange tegn på at jeg kunne føde når som helst. Masse kynnere, slimproppen gikk osv, men ingenting skjedde ordentlig før vannet gikk :) en dag før vannet gikk hadde jeg maserier i ett døgn i strekk, men trodde egentlig det bare var veldig kraftige kynnere. Så var egentlig en lettelse da fødselen kom igang :p
 
Vannavgang i uke 31+3, innlagt på sykehus og ble liggende der til de kom med haste-keisersnitt i uke 33+0. Ble 3 uker på nyfødtintensiven etterpå.
 
Ok, det er såpass tidlig ja!

Jeg har termin i midten av januar og håper jeg slipper fødsel midt i romjula.. Men kommer de da, så får jeg jo ikke gjort så mye med det..

Uke 33-34 er jo i slutten av november, og betyr at jeg nå er halvveis i svangerskapet!

Men håper alt står bra med tvillingene deres til tross for tidlig fødsel :)
 
Mine kom 37+2, igangsatt 37+1. :)

Holdt på å komme i uke 30, men de fikk stoppet det. :)
 
33+4. 2,5 uker tidligere måtte jeg få drypp siden jeg hadde regelmessige sammentrekninger.
33+4 gikk slimproppen, murringene var i gang med det samme og vannet gikk 45 min senere. Rett før begynte riene å ta seg opp, og plutselig var det ikke pause omtrent mellom de.
 
Ok, det er såpass tidlig ja!

Jeg har termin i midten av januar og håper jeg slipper fødsel midt i romjula.. Men kommer de da, så får jeg jo ikke gjort så mye med det..

Uke 33-34 er jo i slutten av november, og betyr at jeg nå er halvveis i svangerskapet!

Men håper alt står bra med tvillingene deres til tross for tidlig fødsel :)

Alt står bra til med mine iallefall :) de såg ikke premature ut en gang, noen jeg var forberedt på at de skulle.. Så vi ble overrasket over hvor fiks ferdige de var da de kom :) ❤️ Eneste er at Tv1 har stiv nakke /rygg, men det er ikke så rart ettersom broren lå OPPÅ han i flere uker :p magen min gikk ut og opp. Så helt rart ut. Luring han der tv2 ;)
 
Back
Topp