hvilken type "underbukse" bruker du?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
lurer på hva som er mest "in" for tiden....

Bruker utelukkende hipstere og boxere. Skal ha fler boxere da, syntes det er brilliant behagelig. Sluttet momentant med stringtruser da jeg oppdaget hipstere.

foretrekker hipster/bokser om vintern og string på sommern, når det er lettere plagg [;)]

bruker hipster/boxer og string...kommer ann på humøret [:D]

String på dagen og hipster/boxer på natta!

ORIGINAL: Godhjerta.

Hva med maxitruser da??

sånn nå er det alternativet der....

ORIGINAL: kpg

Bruker hipstere eller string, alt ettersom hva jeg har på meg, eller hvilken som ligger øverst i undertøysskuffen[:)]

Jeg er nok en fan av string... jeg er livredd for at at rumpa mi skal deles opp av truse søm... [:'(]
Men har lest at hipsters i tynt stoff som er sømløse i trusekantene er det som er inn.... og de skal visst ikke synes under bukser...[;)]

Svarte string, siden det stort sett er det jeg går med til daglig. Men på kveldstid og når jeg har svære bukser bruker jeg likesågodt hipster!:)

mest hipstere, men g-streng noen ganger

ORIGINAL: pappa_kul

mest hipstere, men g-streng noen ganger

tror du burde gå å bruke tiden din på hus og famile nå jeg..
istede for å sitte her å sløve[:D]

Hipster/bokser

blir dette egentlig reelt når det er så mange gravide og nybakte mødre da? [8D]
føler liksom at alle begynner med hipstere eller boksere når de blir gravide og i en periode..

Bjørn Borg boxere[;)]

ORIGINAL: ~miluna~

foretrekker hipster/bokser om vintern og string på sommern, når det er lettere plagg [;)]

Kan du ikke fikse så man kan krysse for flere alternativ?

ORIGINAL: *agatblonde*

krysset på boxer. men bruker både det og string. kommer an på hva slags bukse jeg skal ha på meg[8D]
men foretrekker boer da, mye bedre å gå i.
kari traa og bjørn borg (jeg har ikke blitt syk av å bruke de)[:)]

"vanlige" (er det det som heter tai mon tro? [8D]) truser eller hipstere/bokser. String er jo bare helt jævlig, ikke skjønner jeg at folk orker gå med det. [:-]

ORIGINAL: Niceday

bruker hipster/boxer og string...kommer ann på humøret [:D]

Back
Topp