Hvilken type snus

Zniri

Elsker forumet
er typisk jentesnus? Har en venninne som vil slutte å røyke og skal prøve seg på å snuse før ho slutter helt. Så da lurer vi litt på hvem ho burde velge!:)

14. Januar 2015?

Mentol og/eller små hamsterbind snus

De som går over på snus for å slutte, ender opp med å snuse fremover i stedet :)

Skruf slim fresh mint ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skruf slim ja :-)

The lab 12, "smaker" mint! Men tror ikke jeg vil ambefale ig gå over til snus, blir fort avhengig :-p

Jeg gikk fra røyk til snus, og det angrer jeg en smule på :p For nå snuser jeg... Det positive er jo at jeg slutta å røyke. Det negative er jo at jeg er blitt den storsnusern istedenfor :) Hehe. Men for å svare på spm: skruf slim fresh white. Hvite posesnus. De renner heller ikke :) God mintsmak. Ellers er også Skruf sterk white sun også god. Samme opplegget som den andre, bare at det er sitronsmak :)

Mocca.
Jeg syns den røde er best.:)

Skruf

Alt!!!:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Skruf slim fresh white ja.. Men si til henne at det bare er dumt. Hun går fra en avhengighet til en annen :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Onico :D

Mamma til en prinsesse ♡

Man blir mer avhengig av snus enn røyk...

Sent from my iPhone using BV Forum

Den som er nikotinfrii? Fåes den med smak? Evt hvilken butikk får man kjøpt den?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jepp :) har en med lakris smak og den originale er det vel ikke noe spesiell smak på. Rimi eller rema har jeg kjøpt den på :)

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp