Hvilken type smokk?

Guttemamma123

Andre møte med forumet
Heisann.
Storebror var tidenes kolikk barn og sov kun et par timer i døgnet. Når han var våken skrek han stort sett, og ville ikke ta smokk. Denne gangen har vi tenkt å gå litt inn for å prøve å få tvillingene til å ta smokk, men her er så mange alternativer. Noen som har tips til hvilken som er best å begynne med? Kan være de blir premature...

Tror det er veldig individuelt hvilke og om de i det hele tatt vil ha. Må prøve litt forskjellige. Min eldste tok aldri smokk og nummer to tok mam sin da han var 2,5 måned. Kommer nok til å prøve meg fram med han lille som kommer nå også.

Jeg har fått litt forskjellige som jeg blir å prøve på lille. Er hun som til slutt avgjør hva slags smokk hun vil ta. Minstegutten tok ikke smokk så blir spennende å se om lille gjør det

Nuk sin prematur smokk va det som funka best i begynnelsen sist. Men har kjøpt litt forskjellig merker så får vi prøver oss frem :)

Var veldig greit at han tok smokk fra vanlig butikk (MAM), i tilfelle vi hadde glemt å ta med og helst måtte ha en ny litt kjapt [emoji14] Særlig når han ble litt større og kastet de alle veier [emoji85] Så ville begynt med de en selger på butikken, å heller prøve noen andre hvis de ikke liker de lett tilgjengelige [emoji846]

Det er veldig avhengig av barnet. Vi begynte med avvent sine, men etterhvert brukte vi nesten utelukkende mam sine.

Mam har også fine som lyser litt i mørket, digg om de gråter etter å ha mistet smokken på natta :)

Back
Topp