hvilken type sko bruker du mest?

sicret

Forumet er livet
VIP
høye hæler eller lave..støvler eller joggesko?

Før gikk jeg alltid i høye heler. Men etter at jeg gikk over til joggesko ett stykke ut i svangerskapet har jeg beholdt de på :p

her er det ecco lave gåsko, laget som en gå sko med litt fjellsko preg.... går kun i litt penere sko når je må

Spørs hva jeg skal, gå og trille tur bruker jeg RYN sko, ellers bruker jeg ballerina sko :)

Går vanligvis i boots (ikke cowboyvarianten altså :P).
Er jo best å gå i joggesko, men da føler jeg meg så rar..hehe

nr 1 Nes H skrev:
her er det ecco lave gåsko, laget som en gå sko med litt fjellsko preg.... går kun i litt penere sko når je må

sign!

Har et par skoletter som jeg elsker...Og så er jeg glad i kawasaki:) Men, nå er det vel bare å finne fram vinterskoa, for her har det snødd i dag!

Skoletter eller småsko i skinn. Før gikk jeg alltid med hæler, men etter jeg møtte mannen min som er like høy som meg, så brukes de kunn til pynt :-) På tur med hunden er det fjellsko eller joggesko.

Før vesla brukte jeg nesten alltid høye hæler, utenom på gymmen da:-P
Nå bruker jeg nesten aldri høye hæler:-P bruker de skoene som passer i forhold til hva jeg skal gjøre: på tur= joggesko, fjelltur= fjellsko, kafe=småsko ++ ;-)

her e det joggeaktig sko som e standard..nå som det nærme seg vinter så e det gode støvletter med fôr eller fjellsko te tur i dårlig vær.. høyhælte varianter når eg ska ut på besøk eller noe sånt.

Kommer litt an på hva og hvor jeg skal. Men er veldig lett å bare tråkke oppi joggeskoene;-) har også noen skoletter med lav kilehæl jeg bruker endel nå som det er blitt kaldere.

Back
Topp