Hvilken type madrass...

Vi har skumgummi (har hørt noen si at det kan være farlig, men det er ikke farlig så lenge den ikke blir våt[;)])

Han ligger på et saueskinn som ligger oppå madrassen da[:)]

eg har ei skumgummi madrass med trekk. var å kjøpte seng på ikea og då må en kjøpe madrass der også. 55*115 der og 60*120 til vanlig. det einaste eg har hørt er at det han vere lurt å kjøpe sånne madrasser ny, siden de ikkje har godt av å ligge. var et eller anna om skummet og urin som OVER TID (og lagring) var mindre heldig. har også kjøpt tisselakne[:D]

Det var en som sa at skumgummi faktisk er det beste når de er så små...
At de ikke skal ligge så mykt.
Har bare ikke peiling på sånt selv.
Hva kan skje om de blir våte da?(skumgummimadrassen altså) Hvorfor er det farlig?

ORIGINAL: frøken my

eg har ei skumgummi madrass med trekk. var å kjøpte seng på ikea og då må en kjøpe madrass der også. 55*115 der og 60*120 til vanlig. det einaste eg har hørt er at det han vere lurt å kjøpe sånne madrasser ny, siden de ikkje har godt av å ligge. var et eller anna om skummet og urin som OVER TID (og lagring) var mindre heldig. har også kjøpt tisselakne[:D]

Ja, det er det jeg også har hørt

Mamma'n min skjærer ut madrassene til oss - og lager trekk[;)]  helt ny skumgummi, rett fra skredderens verksted[;)][:D]

huske ikkje heilt, er leeenge siden det var tråd om det på generell. hm dypt vann her... en type "gass" eller lignande. nei eg huske ikkje.

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: frøken my

Ja, det er det jeg også har hørt

Mamma'n min skjærer ut madrassene til oss - og lager trekk[;)]  helt ny skumgummi, rett fra skredderens verksted[;)][:D]

trur at det var viss dei blei ståande ei stund mellom småbarna at det kunne danne seg sånn skummle ting. desuten så er det hedigvis ikkje verdens største økonomiske invistering med ei ny madrass. eller ei fra skredderens verksted[:D][:D]

Takk for svar.
Da tror jeg det blir skumgummi. Er jo ikke lenge de skal bruke de.

vi skal ha Simo  madrass. kom over et tilbud, 390 kr, før-pris 699![:)] Hørt mye positivt om dem..

Husker ikke hva typen heter, men tror ikke det er vanelig skumgummi, kostet 800 når vi kjøpte den på simo

Har kjøpt madrass på Jysk.. Dream Zone Gold tror jeg den heter.. Fikk anbefalt den, ikke myk, god støtte og allergivennlig. Kjøpte en tynn overmadrass til, for å slippe å vaske madrassen om uhellet er ute[:D]

ORIGINAL: Godemine

dere som har kjøpt madrass på ikea? hvilken type kjøpte dere? 

min heiter sultan blunda.

Vi har kjøpt fjærmadrass.. med overmadrass.. kostet flesk, men fikk det av svigers så da kjøpte vi det vi ble anbefalt i butikken! [;)]

Back
Topp