Hvilken type filmer liker du?

Brud2013

Gift med forumet
Har sikkert vært oppe før[8D]

Men jeg liker komedier veldig godt....

Også litt drama og eventyr!

Action sier jeg heller ikke nei til da.

Så egentlig liker jeg det meste, men ikke grøssere.[8|]

Kommer helt ann på humøret egentlig, men elsker eventyrfilmer/sience fiction.
Drama noen ganger, humor noen ganger og action noen ganger.
Og tilogmed grøsser noen ganger, men aldri skikkelig skrekkfilm!

jeg elsker en god grøsser, ellers er jeg ganske alt etene bare ikke for mye drama og ikke skikkelig si-fi..

Romantisk komedie står øverst. Så kommer vanlig komedie. Og drama og thriller. Ikke grøssere med mye blod å gørr eks. motorsagmassakren. Det blir bare teit. Men en god thriller sier jeg sjelden nei til.
En og annen actionfilm går også ann.

Hater alt som ligner på sciense-fiction[:'(]

Grøsser/skrekk
VAMPYR/ZOMBIE
Komedier
Action
Drama

I rangert rekkefølge... tror jeg.
Kommer litt ann på humøret også..

Ser IKKE:

Sci-Fi
James Bond (NEITAKK)
Star Wars (er jo sci-fi forsåvidt)

Men skal også sies at Avatar er en av de desidert beste filmene jeg har sett og det er jo Sci-Fi så ingen regel uten unntak[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

samme som deg[:D]

Jeg så alt av grøssere i mine yngre dager, men etter som jeg ble voksen, ble jeg også mer pysete...[:-][8D] Tørr ikke se åndens makt når mannen er på havet en gang[8D]

Vi har STOR filmsamling, og det vi har mest av og ser mest på, er spenning/action/eventyr/krig/drama.  Det er langt mellom de virkelige gode komediene, dessverre.  Jeg ser svært sjelden skrekk, de fleste filmene er hinsides dårlig, og den samme gørra er gulpet opp i alle tenkelige og utenkelige versjoner for lenge siden.  Jeg ser *ALDRI* romantiske kostymedrama, da tror jeg heller jeg foretrekker å se maling tørke i sakte film... :)

PORRFILMAR!![:D]

Neida.. Liker best Thrillere, Komedier (kommer det noen nye, MORSOMME snart eller?)
og Actionfilmer. Så lenge det ikke er baaare pang-pang hele tiden.

Science Fiction er noe av det teiteste jeg ser, og grøssere greier jeg ikke å se lenger!

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

signerer deg [:D]

liker filmer som er skikkelig skummel. Elsker det[:-] ellers går det i komedier eller romantiske jentefilmer..hehe.

Likerikke si-fi filmer. skjønner heller ikke påenget med snakkende dyr og vesen..hahaha

Back
Topp