Hvilken type er du?

Vand

Forumet er livet
Kom til å tenke på dette da jeg ble nødt til å spørre flere foreldre om de hadde mulighet til å bake kake til onsdags ettermiddag (skolearrangement).... Fikk litt foreskjellige svar i dag jah [8D]

Så, hvordan er DU og mannen din??? [:)] Må dere planlegge mye, planlegge litt eller tar alt på sparket????

Store, tidkrevende ting må nok planlegges. Men jeg lider av manglende impulskontroll, såeh...[X(]

Elsker å styre på med slike ting.. Men liker nok best å planlegge :-)

Men en dag er som oftest nok.

Både jeg og mannen er veldig impulsive og vi begge HATER HATER å planlegge[;)] Det er faktisk så ille at vi kan knapt planlegge ett kaffebesøk to dager i forveien! [&:]

Å hive seg rundt å bake en kake ser jeg ikke på som ett problem, men enkelte andre klarer å problematisere ALT! [;)]

Litt av begge delene...spørs helt hva det gjelder. Jeg setter meg inn i ting hvis jeg har tid, men liker å være impulsiv.

Har vi planer (liker å planlegge) så setter jeg ikke himmel og jord i bevegelse på kort tids varsel,
men har vi ikke planer (som ofte er tilfelle - det er bare at når vi har planlagte aktiviteter, så holder vi på de)
så tar jeg LETT på meg slike gjøremål.. [;)]

Jeg er litt begge deler. Liker å ha planer, men kan like gjerne hive oss rundt og ta ting på sparket!
Mannen liker ikke å planlegge noe som helst, det irriterer meg litt, for jeg får som regel til svar; vi kan snakke om det senere... Og da blir det jo ALDRI!!![:@]

Men bake ei kake gjør jeg når som helst..[8D][8D]

Liker å planlegge de litt store tingene, og liker at mannen sier i fra i god tid om han skal noe.

Men jeg kan fint ta en tur på kino, reise på besøk, bake, spise på restaurant osv på sparket [:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg er litt begge deler. Liker å ha planer, men kan like gjerne hive oss rundt og ta ting på sparket!
Mannen liker ikke å planlegge noe som helst, det irriterer meg litt, for jeg får som regel til svar; vi kan snakke om det senere... Og da blir det jo ALDRI!!![:@]

Vi har ett vennepar som MÅ planlegge ALT!!! Og vi er stikk motsatt!!!! Det er faktisk ganske frusterende for begge parter! For de blir irriterte over at ikke vi kan planlegge ett kaffebesøk fredag om to uker, og vi blir irriterte fordi de Må planlegge alt lenge før[8D][8D][8D]

sign...

jeg ser ikke prob m å bake ei kake nei, d trnger jo ikke å ta mer enn ei halvtime jo...

lage mer prob enn va d egentlig er , sier nå jeg.

ORIGINAL: Vand

Vi har ett vennepar som MÅ planlegge ALT!!! Og vi er stikk motsatt!!!! Det er faktisk ganske frusterende for begge parter! For de blir irriterte over at ikke vi kan planlegge ett kaffebesøk fredag om to uker, og vi blir irriterte fordi de Må planlegge alt lenge før[8D][8D][8D]

Kjenner noen sånne selv.. Pleier heller si at vi gjerne kommer neste fredag jeg da, så skriver jeg det ned i kalenderen... [8D]
Men at de aldri blir med på noe "uplanlagt" er irriterende..[:@][:@]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Jeg vil si jeg har ganske mye energi, og gjør på ganske mye hele tiden.. Så om noen hadde spurt meg om å bake kake hadde ikke det vært noe stress.
Liker å være impulsiv, og er veldig rastløs så må finne på noe hele tiden.

Sign! [:)] 

jeg elsker å planlegge, K hater det.

Har fått øvd meg nå når K han hatt så uviss jobbing i tre mnd. Så når noen spurte meg her om dagen hva vi skulle på 17. mai ble jeg helt stum..

Men nå har han fast turnus og jeg kan planlegge noen mnd frem[:)][:)]

jeg niplanlegger ikke alt altså men liker å vite hva vi skal.

Jeg hadde lett pakka sammen en platekake i morgen hvis det var ønskelig. null problem. men syns det var litt kort varsel om jeg hadde blitt oppringt i dag.

Haha jeg er rotehodet! Sjefen over alle sjefer innen rotehodeavdelingen!!

Har veldig behov for kontroll, altså planlegging nedi det minste detalj... problemet er bare at jeg ikke har en snev av planleggingsgener i meg og maaaaaasse impuls gener - så jeg er begge deler - og ingen av delene[8D]

Hopeless!

ORIGINAL: schnuppaluppa

Litt av begge delene...spørs helt hva det gjelder. Jeg setter meg inn i ting hvis jeg har tid, men liker å være impulsiv.

Samla her[:)]

ORIGINAL: ..christine..

[:D]

ORIGINAL: ..christine..

jeg må planlegge litt..Ellers blir det sjelden gjort[;)]

Back
Topp