Hvilken type bind...

Hege og Dennis

Forumet er livet
Er inne å sniker litt her jeg...Håper jeg kommer hit snart...
Men til dere som har født:hvilken type bind anbefaller dere å bruke etter fødsel...Vet det lønner seg å bruke nattbind,men er ALWAYS eller LIBRESSE det beste...har dere noen råd om hvilke som er å anbefalle!!!

På forhånd takk!!!

jeg brukte libresse... de litt tykke.. man er jo gjerne litt sår og øm, så var godt å ha noe "mykt" å sitte på... hihi...
(bruker vanligvis always...)
lykke til med fødselen!!

(p.s hører ikke til her jeg da, hører til i Født i august 2006 jeg... hihi, bare snikleser litt...)

Libresse nattbind er å anbefale hvertfall... [;)]

tusen takk for tips...godt å være forberedt...gleder meg til jeg får lillegutt i armene[:)]

Jeg brukte always nattbind, "lånte" også med meg et par av de lange bindene fra sykehuset sånn just in case, greit å ha de første dagene....

Jeg har brukt både libresse og always, og er fornøyd med begge. Men på sykehuset brukte jeg bare sånne store bomulls-bind. [:-] Var der bare i 60 timer, så da blødde jeg ganske mye enda.

jeg bruker always good night,kjempe fornøyd med det

på sykehuset brukte jeg de tykke store bindene(og macthende netting-truser....sexy!)
når jeg kom hjem brukte jeg libresse sine natt-bind de første ukene...

men mens vi er inne på dette temaet: hvor lenge "blør" vi?
begynner å bli bra lei av bind!!![:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Brukte Libresse Goodnight første 2 ukene..

Signerer

Jeg syns de tykke til Libresse er de absolutt beste, gode og myke når man er litt øm nedentil også... Var de de hadde på sykehuset også.

Jeg brukte de de hadde på sykehuset der oppe og tok med meg etpar stykker hjem (og en nettingtruse -deilig for det var ingenting som strammet noen steder... [;)])

Men jeg har blødd så lite at jeg bruker tynne bind.
Synes libress er myke og gode, ellers always light [:)]

MEN bind er bind... [:'(] [:D]

ORIGINAL: søtnosa

på sykehuset brukte jeg de tykke store bindene(og macthende netting-truser....sexy!)
når jeg kom hjem brukte jeg libresse sine natt-bind de første ukene...

men mens vi er inne på dette temaet: hvor lenge "blør" vi?
begynner å bli bra lei av bind!!![:@][:@][:@][:@][:@]

jeg blødde i 6uker... ikke unormalt det... Men var rimlig lei da jah... Hadde sex etter 4-5dager etter fødselen, blødde jo litt fortsatt, men det var i dusjen... så det gjorde ingenting... ikke var det vondt heller... litt åpent og rart bare.. hihi

På sykehuset brukte jeg de største bleiene de hadde. Tok med meg noen hjem og.
Så måtte jeg ha de største til Tena Lady for jeg hadde problemer med tissingen.
Når jeg måtte tisse, måtte jeg springe til toalettet, for det bare rant. Klarte ikke holde inne en dråpe.Det var skikkelig ekkelt, var så redd for at jeg skulle ha det slik i lange tider Men det har heldigvis blitt mye bedre nå etter knipeøvelsene[:)]  Så nå har jeg libresse ultra thin.

lbresse sine natt bind funket for meg etter at jeg kom hjem
på sykehuset var det kun de store som holdt[:)]

Back
Topp