Hvilken type bil kjører vi?

Personbil, Skoda Fabia 2008

Jeg eeelsker små biler[:D]

når jeg kjører en land rover freelander, er d da en flerbruks bil? :-P svarte d jeg. haha.

Vi har Volkswagen Caravelle. Registrert som minibuss før, ikke nå. Så vi har 8 seter pluss svigermors sete baki [;)] !! Elsker store biler. Sitter høyt, med god utsikt og kan ta med akkurat det jeg vil på tur!! Slipper å tenke på plass [:D][:D][:D] Skal kjøpe ny til neste år. Da blir det nok Volkswagen regner jeg med da også. Bare en litt annen type jeg ikke husker navnet på.. 7 seter hvertfall [:D] Kan ikke ha mindre bil lenger... [8D]

jeg kjøpte meg en Nissan Sunny, coupe(?) fra 91 i sommer.. orka ikke mere merce..
for gubben kjøpte seg merce fra noen-og-åtti, når stasjonsvogna fikk motorhavari.. [:@]og siden fingeren til gubben sitter fast,[>:] står stasjonsvogna fremdeles (på et lager) med motor havari, selv om det ikke er store greia å fikse.. det værste blir vel å rydde ut av bilen for'n..[8D]
men akkurat nå driver han å pusser på ei boble fra '69... som da visstnok skal bli tur-bil[8|]

men ja.. trives best med riskoker iallefall [:D]

Vi kjører Volvo 745 Tic (Turbo)

Lyst på noe annet da.. Å som går billigere [;)]

Har ikke, men store planer om å kjøpe snart[:)]

ORIGINAL: Rakosy

jeg kjøpte meg en Nissan Sunny, coupe(?) fra 91 i sommer.. orka ikke mere merce..
for gubben kjøpte seg merce fra noen-og-åtti, når stasjonsvogna fikk motorhavari.. [:@]og siden fingeren til gubben sitter fast,[>:] står stasjonsvogna fremdeles (på et lager) med motor havari, selv om det ikke er store greia å fikse.. det værste blir vel å rydde ut av bilen for'n..[8D]
men akkurat nå driver han å pusser på ei boble fra '69... som da visstnok skal bli tur-bil[8|]

men ja.. trives best med riskoker iallefall [:D]

Hahaha[:D]

Må ærlig innrømme jeg er glad for at jeg har en mann som deler min mening om at en bil er noe man bruker som transportmiddel fra A til B, og that's it[:D]

Selv om det jo av og til hadde vært fint om hans kunnskaper strakk seg litt lengre enn til å kunne fylle på spylevæske[8D]

Kjører en Skoda Superb Tdi 03 mod. Kjempefornøyd med bilen!![:D]

En fantastisk Ford Mondeo den nyeste modellen, elsker den!

vi har kia sportage. liker den godt, men sluker noe inni granskauen med bensin. skal ha oss ny(brukt) etterhvert. sambo sier vi bør gå for stasjonsvogn, mens jeg sikler på outlander og touran..... har ikke råd til det nuhh nei....

Wolswagen Touran.. 06 tror e..

Back
Topp