Hvilken tur sekk til barn?

*3smågull*

Glad i forumet
Hvilken tur sekk til barn anbefaler dere? Skal kjøpe en sekk til sønnen min på 4, men han er ca 115 lang så det må være en god sekk...

bergans nordkapp junior.... 12 liter
eller lindesnes junior....10 liter

http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Veldig fornøyd med Bergans [:)]

Signerer denne!

Både som privatperson, og som barnehageansatt =)

bergans 12l har vi her til begge[:)]

den er vel sånn aldersmessig fra 2-6 år eller 3-6 år, men går sikkert fint med den litt større å.

ville kanskje heller prøvd den på 14 liter først.... men det er jo bare til å gå i butikken å prøve på hva som passer på ryggen hans...[:D][:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ville kanskje heller prøvd den på 14 liter først.... men det er jo bare til å gå i butikken å prøve på hva som passer på ryggen hans...[:D][:D]

Ja kunne jeg ha gjort det.... Det er bursdagsgave skjønner dere...

[:)]

ORIGINAL: Sistebabyen

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Ja kunne jeg ha gjort det.... Det er bursdagsgave skjønner dere...

oki. da er det litt verre. men den lindesnes 14 liter ser ut som den er litt mer passelig til en på 4år enn den 18literen.

kan du ikke bare kjøpe den du syns passer best,og få med byttelapp?

syns bergans ser fin ut.

hva heter den mine har tro.. fjellsport[:-][:-][:-] god den og, og rimelig.
ta en tur og se i sportsbutiker du. mener våre er fra g-sport. va ikke dyr.

bergans nordkapp er perfekt for en på 4 år. noe annet blir for stort. jobber med den aldersgruppen til vanlig og syns den er best. hagløf sin er også god...

ville gått for en bergans hvertfall....str er jeg ikke sikker på, men vi har 12l til våre barn - snuppa på snart 3 får til å bruke den, men fortsatt stor...

Back
Topp