• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvilken TrippTrappStol?

Vi fikk Tripp Trapp stol fra Stokke i dåpsgave. Har ikke prøvd den enda, men både jeg og sambo er vokst opp med Stokke sin stol, så den liker vi emoticon

Me har stokke, og er veldig fornøyd med den.
Storebror har stokke som er etter sambo ( fra 1976 !) så det sa seg sjølv at lillesøster også skulle ha samme sort! Slik at det matche rundt spisebordet!

Jobba i bhg, og der har me Kiddo høgstolar, like gode dei altså! Men eg syns stokke e litt meir design over!

ja det er stokke jeg har sett på.... men synes de er veldig dyre :-/
men det er jo kvalitet, og solide stoler, bevis på det er jo du som har en stol fra 1976 :-P hehe...

Her har vi gammel stokke stol som skal pusses og males:) Gleder meg til snuppa kan ta den i bruk når den er ferdig!:D Det kjekke med disse stolene er at en kan fjerne bøylen og brukes i all evighet!;) 

Har derimot flere venninner som har disse Ikeastolene med sittedel i plast og synes disse er kjempegreie. De er jo også veldig lette å demontere og sette bort/ ha med seg og er veldig billige. Personlig tenker jeg på Mc Donalds når jeg ser de, de brukes vel stort sett også på de fleste cafeer rundtomkring!;)

Ja, dyre er dei altså!! Men tar du vare på dei, har du dei til barnebarn også :) Heheh.. Svigermor som har vore flink å tatt vare på sambo sin, og den er like fin! Sikker på at eg kunne stilt den ut i butikk, og folk hadde trudd den va ny!
Mamma kjøpt vår stol, så fikk den i gave.

For ikkje så lenge siden var stokkestolane å tilbud på barnashus. Nedsatt fra 1600 kr til 1200. Ellers er det som nevnt sikker mulig å kjøpa brukt på finn. Det er jo så masse fint der!!
Men kiddo er som sagt like gode i bruk, og like brukervennlige i maaaange år, og ein del rimligare i pris!

Vi har babydan stol til snuppa, kjøpte den på bruktmarked til 150kr med pute;) Planen var å ha min gamle triptrap stol, men nå står den hos mamma så slipper vi å dra med siden jeg fant den babydam stolen så billig. Stolene er ganske like, bortsett fra at babydan stolen har tre justringer på bøyla:) prismessig ligger den vel rundt samme pris som stokke sin trip trap tror jeg.

Vi har en sånn god gammeldags en som var samboer sin når han var liten.. har ikke testen den ut enda, men det var en hit når jeg selv var liten. Brukte den helt opp til 4-5 års alder, så om en tenker på å kjøpe så vet en hvertfall at den blir godt brukt :)

Vi har stokke tripp trapp stol.
Den fikk vi i gave fra pappa i 1 årsgave til størstemann, å vi er veldig fornøyd. Kommer til å kjøpe samme til shnuppa. Det er super kvalitet på den :)

Vi har en Kiddo stol etter storesøster. Den har vært i daglig bruk i nesten 10 år og ser like fin ut! Først brukte hun den som babystol, og etterhvert når hun begynnte å sitte på vanlig stol ved bordet ble den satt på rommet hennes ved skrivebordet. Men nå skal lillebror overta den så snart han er klar for å sitte!

Vi har også en tripp-trapp i huset (98 mod), og jeg er ikke så fornøyd med den. Barn skal gjerne klatre på stolen etterhvert, og da velter Tripp-trappen. Men Kiddoen kan til og med jeg bruke som "stige" uten at den velter. Vi syns også det er kjekt at det er lett å ta på og av bøyla, enkelt å regulere sitte og ben-plate og at det går an å slå den sammen.

Back
Topp