hvilken trille anbefaler dere?

3nydeligesmå

Forumet er livet
gjerne med 3 hjul, men ikke et must
fint om den kan brukes begge veier
lett å ta inn å ut av bilen,

tips?

dytt

dyttern i dag å jeg

anbefaler deg teutonia spirit. Den har 3 hjul du kan velge om hjulet foran skal svinge eller ikke, du kan snu sitteinnsatsen, ryggen kan legges helt ned. Kjempegod vogn[:D]

ORIGINAL: Linda_86

ORIGINAL: nina

anbefaler deg teutonia spirit. Den har 3 hjul du kan velge om hjulet foran skal svinge eller ikke, du kan snu sitteinnsatsen, ryggen kan legges helt ned. Kjempegod vogn[:D]

Det er drømme vogna mi, bare synn den er så dyr....

jeg skal muligens selge min hvis du er interessert. Sambo vil ha med 4 hjul den dusten [:(]

får kikke litt på den da. [:)]

hehe jupp.. men ken e er ikke fornøyd da vettu.. har du begynt med sprts delen ennå forresten? snakka med marianne og hu hadde måttet bytte over alt. 

aaa oki.. [:D] begynte å la linnea sitte litt ohg.. i bagen da.. bare legger dyna bak hu eller setter opp ryggen i bagen litt opp,. [:D]

ja det jeg er ute etter også.. vi får tipse hverandre da vettu.. hittils har jeg kikka på quinny speedi, quinny freestyle, teutonia spirit s3, hercules et eller annet, åsså har jeg tfk joggster twist..

men noen skryter av vogna og andre sier de er dritt osv.. uff ikke lett

ja tenkte ta en tur nå denen uka eller no.. Tenkte snakke litt med dem der jeg også, så får vi se hva de sier.. :D

bare å tipse i vei om du hører no..

ses på tirsdag i hvertfall. :D

Back
Topp