Hvilken tlf har du?

nancy drew

Forumet er livet
Tlf min gikk akkurat i flisgulvet og da selvsagt i 1000 knas... flott...

så hva tlf har du? er du førnøyd? hvordan er batteriet?

har ikke noe preferanse på oprativsystem, men tror ikke jeg vil ha windows tlf igjen da den ikke har noen app.

Samsung A3 eller noe i den duren. Ikke fornøyd. Blir vel Sony neste gang.

Jeg har iPhone 6, veldig fornøyd. Mulig jeg er sær, men sverger altså til Apple-produkter:p
Sønnen har en Huawei av noe slag, syns den er lett og god også. Hører mange si de er positivt overrasket over Huawei sine telefoner, ikke er de like stive i pris som mange andre merker heller:)

Har samsung s7 edge. Elsker den. Veldig bra bildekvalitet, batteriet holder godt og den har alt jeg trenger. Og mere til :p
Jeg sverger til samsung da :p

iPhone 6s :) veldig fornøyd! Men har vært iPhone frelst i 5 år. Så noe annet er ikke aktuelt her.

Samsung Galaxy S7 edge. Fantastisk telefon. Og fantastisk kamera, noe jeg elsker med tanke på at jeg tar mye bilder :-) Godt batteri, hurtiglading, tåler vann, god lyd osv :-)

iPhone 6s :) har bare hatt den siden fredag, men har hatt iPhone i 10 år nå, så er veldig fornøyd :)

iPhone 6s. Kommer aaaldri til å bytte til noe annet enn iPhone. Men vi er eplefolk, iPhone, iPad, Mac, mactv - tror vi har det meste :p

Sony Xperia z3 mini.
Veldig fornøyd, batteriet er helt greit (begynner å bli gammel da, snart 1,5 år), så jeg er fornøyd jeg :-)

Samsung Galaxy S7 edge. Veldig fornøyd - Batteriet er helt greit, holder ok lenge med mindre du bruker den hele tiden da. Lader den hver kveld. :)

SAmsung S6, veldig fornøyd, men dårlig batteri etter en stund, og man kan ikke ta ut batteriet slik man kan på eldre modeller fra Samsung. Må lade den minst 1-2 ganger for dag, og har alltid med meg to ekstra powerbanks i veska hvis jeg skal avgårde og ikke har tilgang til strømuttak for å ha den i laderen.

Iphone 6. Veldig fornøyd
Har hatt iphone de siste 6 årene. Kommer nok ikke til å forlate apple

Back
Topp