Hvilken termindato?

Zid

Gift med forumet
Nå.. Hva vil deres termin bli hvis det klaffer?

Min blir da 3 april 2011 [:D]

2. april[:)] HÅPER vi får det til denne gangen!!!! (og med vi mener jeg selvsagt alle sammen[;)])

7.april :) om jeg ikke venter til mai da :/

11 april om det klaffer[:)]

17.april[:D][:D][:D] Håper vi havner her inne hele gjengen[:)][:)][:)] Så nå reserverer jeg plass[:)] Holder i tillegg av en plass til snuppa mi, for vi skal inn i samme terminforum[:)]

Hvis jg regner med spiraluttak som dag 1 av 28 dagrs syklus blir det vel 16 april tror jeg[;)]

hvis jeg blir gravid neste periode, så blir det 21 april[;)] tihi... er en fin dato det[;)]

3 april!

22.april, én dag etter bursdagen min :P
Tar ut p-ringen på søndag, og håper vi er like heldige og klaffer på første pp denne gangen også [:)]

ORIGINAL: knotiknoM

Hvis jg regner med spiraluttak som dag 1 av 28 dagrs syklus blir det vel 16 april tror jeg[;)]

Hvis du hadde positiv EL-test 7. juli (som det står i signaturen din), kan du nok kutte ca 14 dager fra den terminen der[;)]

om det skulle klaffe denne gangen blir det i månedsskiftet april/mai.
Født i april selv og synes den er en veldig fin tid å feire bursdag i, spesielt i påsketider :)

hvis det klaffer, noe jeg tviler litt på, så blir det i slutten av april en gang.. :)

3 eller 4 april sånn ca.[:D]

2-4 april

Da blir min 16 April, men jeg kommer til å bli satt igang 2-3 uker før termin så vil komme før det.. Men vet ikke helt om jeg tørr å føde på nytt etter at jeg fødte min dødfødte sønn på 5645 gram og 61 cm lang, så jeg får ks om jeg vil ha det heldigvis.

Back
Topp