Hvilken termin stemte mest på dere?

Mammatoo

Glad i forumet
Lurer på det emoticon

Mens terminen. Den var 26. oktober og UL 28. oktober, men ho ble født 19. oktober :)

på nr 1 husket jeg ikke når siste mens var så den antatte menstermin og ul termin hadde sprik på 2 uker. hun ble født 14 dager over ul termin.

Med nr 2, 3 og 4 har jeg hatt samme ul og mens termin. De kom alle etter termin.

Hvis du lurer på når hun ble født i forhold til terminene, så var min utregnede menstermin riktigst. Hun ble født 1 time og 25 minutter før min termin. :p
Og vi kan trygt si at hun var ferdig. 

toneany skrev:
Hvis du lurer på når hun ble født i forhold til terminene, så var min utregnede menstermin riktigst. Hun ble født 1 time og 25 minutter før min termin. :p
Og vi kan trygt si at hun var ferdig. 

Ja, var det jeg tenkte på :)

Syklusen min lever sitt eget liv, så min menstermin var 29.oktober og termin ifølge ultralyd var19.desember. hun ble født 3.november, men var prematur, så mensterminen var helt ute:p denne gangen var menstermin 29.mai og termin ifølge ultralysmd 20.juni. jeg stoler ikke et sekund på den syklusen altså... Den er ikke helt som den "skal".

Tipper at min termin stemte og første kom tre uker før. Han var 3100 g og andre tegn som viste at han kunne vært inne et par uker til... Men ul termin var 11 dager før, så den stemte best.

Andre gang var også min termin senere og mens termin før. Hun kom nærmere menstermin og ul termin enn min...

Tror de bomma med ei uke og to med hu første i forhold til menstermin og ultermin. Men ikke godt å si der da, for hu ble født i uke 35 og var 2 kg da. Så tror egentlig ultermin stemte mest da

Med nr 2 hadde jeg derimot stålkontroll på alt og det ble 2 dager i forskjell på min termin og ultermin :) Hu ble født uke 39 da :)

1; mens 27.12, ul 23.12 (vet at ul egentlig var mer rett) født 08.01
2; mens 11.01, ul 12.01, født 20.01

Min menstermin var 13 mars, Ul termin 17 mars. Hun ble født 7. Mars. Så menstermin! 

Denne gangen ble UL termin før min termin, så blir spennende å se.. 

Jenten min blr født 5 uker før ul termin og 3 uker før mens termin. Så sånn sett er det mens termin jeg kom nærmest..

Ser ut til at det er mensterminen på begge to. 
Er nå på overtid med nr. 2 også. Førstemann kom 17. desember, menstermin var 7. desember (faktisk også UL-termin. Legetermin var 4. desember).
Nå hadde jeg UL-termin 9. april, og menstermin 11. april. Fortsatt ingen baby, men jeg vil jo uansett være nærmere menstermin når hun kommer ut.

Mensterminen var 19 og ul-terminen var 20. Hun kom ut 28

UL terminen her.
Med nr 1 var terminen på ul 11.4 Hun kom den 13  mens terminen var den 16.
Med nr 2 var terminen på ul 16.10 og mens termin var 10.10.10. Han kom 26.10.

Ul termin var nærmest fødsel begge ganger. Nr 1 kom dagen før ul termin (3 dager før menstermin) og nr 2 fire dager over ultermin (8 dager over menstermin)

Back
Topp