Hvilken termin hadde dere brukt?

Prøver♥️

Glad i forumet
Augustbarna 2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mens: 9+0

TUL: 8+5

EL (brukte el test) : 8+2

tror nemlig el var litt forsinket pga kjemisk forrige mnd:shifty:

Mens: 9+0

TUL: 8+5

EL (brukte el test) : 8+2

tror nemlig el var litt forsinket pga kjemisk forrige mnd:shifty:

Jeg hadde nok gått for el frem til du får endelig termin ved OUL :) det er det jeg gjør nå. Ble justert litt frem på tul, men tar fortsatt utgangspunkt i el etter el-test. Kan ikke bruke menstermin fordi jeg har lange sykluser også. Ganske forvirrende :wacky: min el er også den jeg er kortest på vei med, så tenker jeg evt heller jeg får en positiv overraskelse og blir satt frem:p

Hadde tatt den fra tul tror jeg. Så er det midt i mellom det som det står mellom. Så blir man ikke så skuffa, som om man hadde vært på 9 og ble satt ned til 8+2. Men det er min tankegang:p

Jeg bruker menstermin nå, etter jeg har vært på tul bruker jeg nok den.

Jeg bruker el termin etter el-test og vet nøyaktig hvilken dag jeg forventet å få mens; altså hvilken dag som er 4+0. Så det er den jeg forholder meg til siden den også tar høyde for sykluslengde:happy:

Eg har lurt på dette en stund - spiller det noen rolle hvilken ‘termin’ man bruker før den offisielle etter OUL?

Eg har bare pleid å bruke menstermin før TUL og om den har endret seg på TUL har eg brukt den nye terminen fra den tid... eg har veldig regelmessig syklus så har kun blitt flyttet pluss/minus en dag og to uansett.

Har det noe praktisk betydning som eg ikkje har fått med meg?

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Eg har lurt på dette en stund - spiller det noen rolle hvilken ‘termin’ man bruker før den offisielle etter OUL?

Eg har bare pleid å bruke menstermin før TUL og om den har endret seg på TUL har eg brukt den nye terminen fra den tid... eg har veldig regelmessig syklus så har kun blitt flyttet pluss/minus en dag og to uansett.

Tror ikke det har noen praktisk betydning nei:D Jeg har ofte vært på flere tul og blitt satt frem og tilbake om hverandre, så derfor orker jeg ikke ta hensyn til det :hilarious: tatt utgangspunkt i el og så justerer jeg når jeg får endelig termin! Det handler nok bare om hva man foretrekker selv :) Og så kommer babyen når den kommer uansett :angelic:

Jeg har hatt veldig lange sykluser (32-36 dager) og uten EL-tester ville det vært vanskelig å vite når EL faktisk var. Derfor er min termin regnet fra unnfangelse frem til jeg har TUL.

Back
Topp