Hvilken telefon har deres barn?

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Barna i klassen har foreldrenes avlagte telefoner, men vi har ikke noen liggende. Tenkte å kjøpe telefon til 9 åringen, men vet ikke hvilken.

Så, hva anbefales? Hvilken har deres barn? :)
 
Sønnen vår på 7 er på sin andre iphone 4s. han har hatt ipad i mange år, så følte det var en grei telefon for han siden han allerede er kjent med hvordan ting fungerer. Han arvet først smin gamle, men batteriet fungerer svært dårlig, så nå overtok han den gamle etter morfaren sin ;)
 
Mi har en brukt samsung galaxy core..
Ville kjøpt en "enkel" en, til en rimelig penge.
 
10 åringen har iPhone 5. Den har pappaen hans hatt. Skiftet skjerm på den eneste. Før det hadde han iPhone 4s. Det var min gamle.
 
Vi kjøpte en brukt iphone 4s. Den er helt topp til skolejenta sitt bruk nå. Den er liten og nett også. Nå hadde hun ipad fra før, så da ble det ca samme greia. God telefon til 500kr. Ikke aktuelt med de store og dyre toppmodellene :)
 
Min sønn kjøpte faktisk sin egen første telefon for bursdagspengene sine. Husker ikke hva den heter, men er en liten og nett Samsung-ett eller annet. Kostet rett over 1000kr med kontantkort. Nå fungerer den som "hustelefon", siden han fikk ny telefon av pappaen sin, en Huawei(?). Snuppa skal få telefon snart, og tenker det blir en iPhone vi kjøper brukt til henne. Om hun ikke bare overtar min og jeg kjøper ny.
 
Hun på 9 år har en Microsoft telefon husker ikke modellen akkurat nå. Fikk den til bursdagen av meg og min far.
 
9 åringen har iPhone 6 haha! Ho kjøpte den selv av onkelen sin:p
13 åringen har iPhone 5s etter meg... Vi har stort sett Apple produkter hjemme så syns det er greit at vi alle er på samme system.
 
Har en billig samsung til rundt 500 kr med kontantkort. Den er liten og søt :p Tenker hu skal få samsung j ettellerannettallbakder etterhvert. Hatt sin i 2 år nå og er veldig flink å passe på den :) Ville ikke ha noe dyr tlf som førstegangs.
 
Vi vudere og kjøpe en doro som man kan kun kan ringe med og sende meldinger med. Vil ikke at snuppa på 7 år skal ha en smart telefon og ha tilgang til hele verden. Det viktigste for oss er at hun kan nå oss på og vi henne :)
 
3 åringen vår har nettbrett med wifi.
Hun er helt opphengt i utube og synger nå alfabetsangen på engelsk og teller til 13.
 
Åtteåringen her har en Samsung, mener det er s4 som han har arvet fra meg.
Prøvde seg med at han "trenger iPhone 6, for det har alle de andre i klassen" særlig :p
 
5 åringene her er milevis unna å eie egen tlf ennå:p men min gamle samsung 4 skal fungere som hjemmetelefon etterhvert som de begynner på skole til høsten og slik.
 
Eldste på 15 år fikk iPhone 5s til bursdagen sin for to år siden av oss foreldre.
Til 9åringen var jeg i dag å kjøpte iPhone 5s som hun skal få til 10års dagen sin i neste uke.
 
Min 8 år gamle datter får låne en mobil uten kamera og mulighet for internet. Denne har hun kun med seg dersom vi har planer om å møtes andre plasser enn hjemme etter skolen.
Jeg kan ikke skjønne hvorfor så små barn skal ha telefon til annet bruk enn å ringe med.
 
Back
Topp