Hvilken tegneserie figur(er) kommer til å følge ditt barn?

Vel, det aner jeg ikke enda:P Jeg elsker dog ole brumm, og det bærer rommet hans stort preg av;)
Ellers er vi generelt veldig glad i disney hele gjengen her altså:) Skal til disneyland og flere turer på disney on ice;D
Mannen har lovt meg mange turer med veslegutt!! Mummitrollet er jo også cute, tihi...

Vel, det aner jeg ikke enda:P Jeg elsker dog ole brumm, og det bærer rommet hans stort preg av;)
Ellers er vi generelt veldig glad i disney hele gjengen her altså:) Skal til disneyland og flere turer på disney on ice;D
Mannen har lovt meg mange turer med veslegutt!! Mummitrollet er jo også cute, tihi...
Disney er vi veldig glad i også :) var mye på disney on ice som liten :D så koselig :) ja, det er det :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Disney er vi veldig glad i også :) var mye på disney on ice som liten :D så koselig :) ja, det er det :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hihi, det var jeg også! Husker hvor masse jeg og min søster koste oss, så der må vi selvsagt ta med veslegutt:D

Må vel være Donald iallefall :-) elsket Donald bladet når eg vokste opp. Kunne faktisk tenkt meg å lese det igjen å :) greit med barn ; får god anledning til å se alle de gøye Disney filmene om igjen ! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Må ikke glemme Flåklypa :D favoritten min er selvfølgelig ludvik. Vi er medlem av baby glede og fikk boken om filmen og aktivitetsboken i posten ! Gleder meg til hun får glede av å bruke dette :D

Må ikke glemme Flåklypa :D favoritten min er selvfølgelig ludvik. Vi er medlem av baby glede og fikk boken om filmen og aktivitetsboken i posten ! Gleder meg til hun får glede av å bruke dette :D

Signerer denne, flåklypa, samt alle de andre Ivo Caprino filmene. Dette er jo ikke tegnefilmer, men samme greia :P
Elsket de da jeg var liten, og det gjør de to eldste barna også. Ser de alltid faller tilbake på disse filmene, blir fortere lei andre tegnefilmer...

Her er det hello kitty desverre for storesøster.
Lillesøster får vel de samme interessene senere vil jeg tro.
I tillegg er det Karsten og Petra for alle pengene her; bøker, filmer og cd. Og på julaften flytter løveungen og frøken kanin inn også.

Back
Topp