Hvilken tegn/symptomer

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
hadde du på at du var gravid??

Veldig øm i magen[:D] UVI[:'(]

uteblitt mens og ømme pupper først, så kvalme, luft i magen, hodepine, tretthet, ufattelig tissetrengt hele tiden..

HALSBRANN!!! 24/7

Første tegnene var at jeg fikk lyst på noe hele tiden. Første gangen ble jeg hekta på kuli, og så begynte jeg å få vondt i puppene, og så fikk jeg sanne bobler oppe i hufsa på en måte.. [8D]

Andre gangen ble jeg plutslig hekta på nugatti, da viste jeg igrunnen at jeg var gravid, hadde en del murringer og så den boblete følelsen oppi hufsa ! [8D]

Første gangen mista jeg tidli, så fikk ikke så mye mer symptomer .

Men andre gangen kom kvalmen i uke 7, tissinga også rundt den tiden... Og så var jo det alle andre plagene som bekkenet, halsbrann ++ utover i sv.skapet !

UUUtrolig trett, ville bare sove(kjempekjekt når man er på sydentur med svigers). Slapp svigerinne[:-]
Mest trett i begynnelsen, så kom kvalmen også, også mistet jeg matlysten litt.
Sa jeg hormonell[8D]gråt endel,(men hadde grunn til det altså[8|])
Utelblitt mens, ømme pupper.

Mageknip, ømme pupper (type "jeg dør hvis jeg må gå i et trappetrinn til-ømme [X(]) og endret balanse i underlivet (kløe). Disse symptomene kom i dagene før IKM, altså da jeg var 3 uker på vei.

Uteblivende mens, tretthet og ømme bryster + litt morgenkvalme..

uteblivende mens.. tok test samme dagen<3

ingen, våknet bare tidlig søndag morgen (ikke vanlig meg) en uke før ikm og følte jeg måtte teste... og testen var positiv den[:D]

med første så hadde jeg ingenting utenom uteblidd mens, noe som også var vanlig til tider da...så trodde ikke jeg var gravid av den grunn[8D]

nå ble jeg kvalm og fikk lyst på pistasjenøtter omtrent i den tiden egget festa seg (liker ikke nøtter)
fikk hodepine, vonde bryst...you name it...alt som går an å få...fikk tilogmed vondt i bekkenet før jeg fikk positiv test...

Back
Topp