Hvilken te liker dere?

helen79

Forumet er livet
Jeg drikker mye te tiden, er så deilig å varmt. Drikker helst Grønn te med tranebær, kjempegod, å med 3-4 suketter oppi. [:D]

Peppermynte-te, den i løsvekt [:D] Bruker altfor mye sukker oppi..

ORIGINAL: LaMona

Peppermynte-te, den i løsvekt [:D] Bruker altfor mye sukker oppi..

Hehe, godt med sukker ja [:D]

Earl Grey... one and only ;) eneste varmt drikke jeg kan få i meg .. hihi... ikke veldig varmt-drikkende kan mans si ;)

var nettop i england og kjøpte med meg skikkelig engelsk te. Men fikk en til jul fra butikken Indiska som heter Green Mango, og den er så vanvittig god...

Jeg liker Yogi Tea sine. Liker Lakris-teen og Sweet Chili best. Er så søte at man ikke trenger sukker/suketter[:D]

Peppermyntete, gjerne med lakrisrot i!
Også ein i lausvekt som heiter Cape Town..![:)]

Elsker alle fra PUKKA (har vel ikke smakt alle da, men de jeg har smakt er suverene!)[:D]

Mye godt her ja [:)]

Det meste fra London Fruit & Herb Company synes jeg er godt.

Liker best english breakfast - med litt melk oppi.
Britene på jobb synes det er veldig festlig at jeg drikker te på en så "britisk måte"[:D]

(når jeg har vodt i halsen, eller er fysen på noe godt, har jeg oppi 1 ts honning)

ORIGINAL: Miss Fat

signerer denne jeg.. [;)] Også synes jeg den i løsvekt som jeg kjøpte på black design, er god, bestemors frukthave?

ORIGINAL: SleepingBeauty

Elsker alle fra PUKKA (har vel ikke smakt alle da, men de jeg har smakt er suverene!)[:D]

sign! de er fantastiske!!!

åsså elsker jeg rabarbra krem. mmmm

Den e best!! [:)]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Sign ... spesielt bringebær [:)]

Kunne ikke vært mer enig, sitter å drikker den no [:D]

Jeg drikker stort sett svart te med melk. Aller best liker jeg Lipton Yellow Label. Earl Grey er godt om jeg spiser noe søtt syns jeg.
Hadde rundt 60 forskjellige typer te når jeg telte etter for noen uker siden[8D]

Back
Topp