Hvilken Tatto har du?

Jeg har ingen tatto, eller tatovering som det heter på norsk, og spesielt ikke på hjernen. Det er farlig.

har ikke bilder på denne pcen, men jeg har et kinategn på ryggen fra jeg var 16, stjernetegnet mitt på skulderen og en firfisle på leggen[:D] [:D][:D]

har navnet til snuppah på fotrista, 3 sommerfugler på magen (bikinilinja og oppover, på sia da, ikke midt på magen) og så ei lilje på hånda[;)] (eller rett etter hånda på armen) vanskelig å forklare[8D] 

har et hjerte på utsiden av foten(nede på foten)
har navnet på gutta på skulderen(så må avgårde å få tilføyd navnet på snuppa)

huff, har 3.
1 skal vekk..

kinesisk tegn langs siden på magen, over hoftene (hmm hva heter det der då?)
tribal i korsryggen
Huff og en på magen ved trusekanten.

2 til skal på etterhvert[:)]

Har en på korsryggen og, men den har jeg ikke bilde av.

ORIGINAL: Pembie

Kattespor tvers over korsryggen, ned mot rumpa[:D]

Kan eg få se?? [:)]
(eg e kattefreak.......[:D])

ORIGINAL: Venus83

ORIGINAL: Pembie

Kattespor tvers over korsryggen, ned mot rumpa[:D]

Kan eg få se?? [:)]
(eg e kattefreak.......[:D])

Kan prøve å overtale mannen til å ta bilde. Jeg syns det er veldig fin, mannen er ikke enig[8D]

Panter på høyre overarm.
Sommerfugel på venstre bryst
Skorpion på venstre skulderblad
Fugel Fønex i nakken.

Har en tribal i nakken, et hjerte på skuldra, en tribal på ene ankelen som går litt oppover leggen, ikke mye og et tyr-tegn på andre leggen med en diamant mellom horna....

Sommerfugel på skulderen
"Omnia vincit amor nv" for veslemor og sambo nedover ryggraden.
"te amo" (lik som sambo sin, istedet for ringer:) på armen
Navnet til vesle mot på armen men skal gjøres om til en blomst, og ta ny navne tattovering i samme type som te amo.

Legge berre link eg: http://egogeg.blogg.no/1288866258_fyller_opp_kategorien.html

+ eg har ei stjerna på underarmen, ein K på den andre ( motsatt side av Tingeling), pentagram på leggen, tre stjerner på høyre hånd (med tommelen) og ein tribal i nakken.....

En liten sommerfugl i tribal-stil så midt på undersiden av underarmen.
Den var ikke bra i utgangspunktet, skeiv og usymmetrisk og ujevn, og nå er den veldig uskarp og svak også fordi den er kosmetisk og liksom skal forsvinne.
Har veldig lyst til å få den reparert, og lagt litt swirl-skygger over og under for å gjøre sånn at den ikke deler armen i to sånn som den gjør nå, få den til å se litt slankere ut liksom.

her er 3 av mine, har tre til men de har jeg ikke bilde av. 

jeg har en skorpion på venstre legg
kinesisktegn på høyra handledd
en engel å høyre under arm
en blomster tattu som dekker heller venstre over arm.. Og inni den har jeg et yin/yang tegn som var den første jeg tok, han som tatuerte blomstrene mine, vil ikke dekke den og det er jeg egentlig glad for [:)]

Skorpion tattu (skal fikse litt på den)

borte

Har ikke bilde av de andre
Ikke qoute, fjernes snart[:)]

Back
Topp