Hvilken tannlege

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Jeg har kjent at jeg muligens har et hull bak den ene fortanna mi. Tok en kikk i stad med et speil og ser at det har jeg visst:( Greia er at jeg har sånn stang etter regulering. Er dette noe en vanlig tannlege kan fikse eller må jeg dra til han som fiksa det for mange år siden? Er ganske langt dit. Typisk å finne ut av dette på en fredag når alt er stengt:rolleyes: Ser for meg rotfylling og tanntrekking her:rolleyes:

Så kjedelig! Hos min tannlege har de kirurger og også noen som driver med tannregulering, så jeg tipper det kommer litt an på hva slags ressurser kontoret har. Kan du ikke ringe og spørre på mandag? Håper du slipper unna med vanlig fylling, og lykke til!

Så kjedelig! Hos min tannlege har de kirurger og også noen som driver med tannregulering, så jeg tipper det kommer litt an på hva slags ressurser kontoret har. Kan du ikke ringe og spørre på mandag? Håper du slipper unna med vanlig fylling, og lykke til!
Veldig kjedelig:( Får prøve å ringe igjen på mandag. Skal egentlig være oppe til 15.30, men det blir bare avbrutt.

Vil tro tannlegen kan ordne, med mindre det er snakk om å måtte fjerne strengen og sånt..
Heldigvis utvikler ikke hullet seg over helga, så det kan vente til mandag uten problem. Ikke sikkert de har anledning til å ordne med en gang heller.. Men, er godt forståelig at man ønsker ordne snarest når man først har oppdaget det :p

Vil tro tannlegen kan ordne, med mindre det er snakk om å måtte fjerne strengen og sånt..
Heldigvis utvikler ikke hullet seg over helga, så det kan vente til mandag uten problem. Ikke sikkert de har anledning til å ordne med en gang heller.. Men, er godt forståelig at man ønsker ordne snarest når man først har oppdaget det :p
Blir helt opphengt i det:rolleyes: Har egentlig ikke time før 21.mai, enda jeg sa jeg trodde jeg hadde hull. Orker ikke å gå så lenge.

Blir helt opphengt i det:rolleyes: Har egentlig ikke time før 21.mai, enda jeg sa jeg trodde jeg hadde hull. Orker ikke å gå så lenge.

Ser den, altså. Men sånn generelt sett er det jo ikke noe som haster. Føles nok helt jævlig ut dog :/ spør om du kan stå på ringeliste i tilfelle avbestillinger..?

Back
Topp