Hvilken symptomer har dere som er 4-5 uker på vei?

Er i uke 4+6. Har ingen symptomer.. Synes det er merkelig.. Er så redd for at det er noe galt med meg!!
Jeg hadde absolutt ingen symptomer i starten, og følte meg uovervinnerlig!! Uke 6 ble jeg slått i bakken! Kvalme ømme pupper og trøtthet+ svimmel! Så nyt det! Før det eventuelt kommer, ikke alle får symptomer heller..
 
Det kjennes ut som at mensen er rett rundt hjørnet, selv om jeg er 6 dager over at den skulle kommet, det murrer og stikker i magen, supertrøtt, jernsmak i munnen, og veeldig oppblåst :smiley-ashamed004
(er selv i uke 4/5)
 
5+1 i dag. Murringene har avtatt litt mellom uke 4 og 5, men nå har jeg noen litt vonde, korte støt på et bestemt sted på ene siden, midt mellom trusekanten og navlen. Har innimellom litt ømme bryst og brystvorter. Trøtt om kvelden.
 
Eldstegutten spurte meg idag : "mamma, skal du ha en baby til?" Magen min er litt oppblåst synes jeg. Men det pleier den å bli rett før mens. HVIS jeg er gravid, så er jeg kun ca 4 uker på vei.
Men er vanskelig å skille "symptomer" med influensaen som har herja hos meg. Jeg har tatt TO powernaps idag allerede. I tillegg kvalm nå og da, enda jeg har spist godt og drukket vann som vanlig. Føler litt på meg at noe er på gang. Men det kan være mer ønsketenking :)
 
Er nå 4+1 og har følgende symptomer:)

- veldig sulten
- til tider ømme pupper, kjennes nesten ut som melkespreng ( men de er helt tomme da:))
- murringer i livmora
- har blitt akutt kvalm noen ganger, men heldigvis kortvarig. Sist kom kvalmen for fult i uke 6
 
Jeg fant ut at vi er gravide i dag, og er 4+4 på vei. Jeg har egentlig hatt samme symptomer som når jeg skal få mensen med ömme bryster, murring lengst ned i magen, oppblåsthet og generelt litt dårlig i magen. Derfor forventet jeg mens, men den kom aldri! Og endelig plussa vi i dag etter litt over et år med pröving :) Er förste barnet så har ingen anelse om hva jeg skal gjöre nå, når ringer man legen? Livredd for å miste og törr ikke å bli for glad :-S
 
Hadde ingen symptomer på den tida.. kun litt rar følelse av at noe var i gjære ;-) hadde ikke testet...
 
Er 6+6 nå, og begynte å merke rundt 5+3 at formen var noe utenom vanlig kvalme og plutselig slo trettheten inn utrolig hvor fort ting forandrer seg i kroppen når en finner ut at spiren vokser :)
 
Jeg merker at brystene er litt ømme, i tillegg til at de har blitt ganske mye mer fyldige. Litt murring i magen innimellom, og blir fortere anpusten når jeg anstrenger meg..
 
Er 4+2 uker på vei ca.

Mine symptomer til nå:
- luft i magen, fis mye :smiley-ashamed008
- tisser ofte, mest på kvelden
- trøttere på dagen (men det kan skyldes min sønn på 8 mnd om natta også)
 
Hadde bare trøtthet og ømme bryst som symptom så tidlig. Har hele veien hatt lite symptomer da, er 22 uker på vei nå, og har fortsatt et relativt symptomfritt svangerskap :)
 
Hei. Er 4+3 på vei. Har bare luft i magen, murringer og små såre pupper. Utenom dette ingenting foreløpig
 
Begynte med kortvarig blødning ca 1 uke etter EL med svake murringer som varte 2,5 dag, så litt sporting med brunt utflod innimellom, føles som at mensen skal komme, men kun utflod, blir fort svimmel, mer trøtt enn vanlig, og kortere lunte. Fikk idag vond rygg, ble sliten av enkel husarbeid, og ligger strak på sofaen. Aldri før blitt sliten i ryggen. Ikke matlyst, men spiser mye når jeg først får mat. Tørr på tunga hele tiden, drikker mer enn normalt. Venter noen dager til å ser om TR kommer ila de første dagene, vurderer å teste i morgen tidlig bare for moro skyld :D *håpefull* Er evnt i uke 4 hvis jeg er gravid :angelic:
 
Er 4+2 idag, hatt symptomer i en ukes tid :)
- blir plutselig ekstremt trøtt
- oppblåst og mye luft i magen
- Ømme bryster
- Metallsmak i munnen
- Små kvalm til tider
 
Back
Topp